Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Πάνω από το στόχο του μισού δις. που είχε θέσει η διοίκηση των Public έφτασε το 2023 ο τζίρος της αλυσίδας, διαμορφούμενος τελικά στα 515 εκατ. ευρώ, καταφέρνοντας παράλληλα να τετραπλασιάσει την λειτουργική της κυκλοφορία στα 20 εκατ. ευρώ από 5 εκατ. ευρώ το 2022.
Οι ψηφιακές πωλήσεις έφτασαν το 30% του συνολικού τζίρου ενώ η κατηγορία των Οικιακών Συσκευών ξεπέρασε το 27% του συνολικού τζίρου
Για το 2024, συνεχίζοντας ένα ετήσιο επενδυτικό πλάνο άνω των €10 εκατ., τα Public στοχεύουν στη δημιουργία 10 καινούργιων καταστημάτων “Public + home” στην επόμενη τριετία σε Κρήτη, Πελοπόννησο και Αττική, την ανακαίνιση υφιστάμενων καταστημάτων και μετατροπή τους από Public σε Public + home, την εγκατάσταση των iRepair μέσα σε όλα τα Public, αλλά και τη δημιουργία 24 shop-in-shop με τη Vodafone.
Στόχος δηλαδή για την αλυσίδα είναι να φτάσει να αριθμεί τα συνολικά 70 καταστήματα μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια από 59 που σήμερα όπου σε όλα οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να βρίσκουν οικιακές συσκευές.
Το πλάνο αυτό έρχεται σε συνέχεια της επιτυχημένης υλοποίησης του μοντέλου μετατροπής 15 καταστημάτων σε “Public + home”.
Σχετικά με τις επιδόσεις του 2023, ο Ρόμπυ Μπουρλάς, Διευθύνων Σύμβουλος του Public Group, ανέφερε: «Παρά τις προκλήσεις της οικονομίας από την ενεργειακή κρίση και τις πληθωριστικές πιέσεις, παραμένουμε προσηλωμένοι σε ένα πλάνο που έρχεται να απαντήσει τόσο στις σύγχρονες ανάγκες καταναλωτών, όσο και στο σημαντικό περιορισμό του διαθέσιμου εισοδήματος τους, δημιουργώντας νέους ευέλικτους τρόπους πληρωμής για αυτούς που έχουν πραγματική ανάγκη. Παράλληλα, συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε στο Omni-Retail, καθώς δημιουργούμε συνεχώς καινοτόμες ψηφιακές εμπειρίες για τους ανθρώπους, τους πελάτες και τους συνεργάτες μας».
Με περισσότερες από 10 νέες επιλογές στον τομέα των πληρωμών και παράδοσης, τα Public απαντούν στις νέες τάσεις στο παγκόσμιο λιανεμπόριο. Ενισχύοντας σημαντικά τους ευέλικτους τρόπους πληρωμής τα Public προχώρησαν στην επέκταση της υπηρεσίας “Public Now Pay Later” με Klarna και στα φυσικά καταστήματα, ενώ πρόσθεσε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω Apple Pay και Google Pay στο public.gr. Επιπλέον, τα Public αποτελούν τον μοναδικό retailer στην αγορά που δίνει τη δυνατότητα άτοκων δόσεων χωρίς πιστωτική κάρτα. Παράλληλα, λανσάραν το νέο loyalty πρόγραμμα, ”Public +”, που θα περιλαμβάνει επιστροφή χρημάτων στο Public Wallet των πελατών και μακροπρόθεσμα επιβράβευση με ελκυστικά προνόμια.
Όσον αφορά στον επενδυτικό βραχίονα PCP (Public Capital Partners), το 2023 επένδυσε στη μεγαλύτερη πλατφόρμα audiobooks στην Ελλάδα, το BookVoice, αλλά και την ηγέτιδα εταιρεία σε Digital Marketing τη Sleed. Με τις επενδύσεις αυτές τα συνολικά επενδεδυμένα κεφάλαια του PCP ξεπέρασαν τα €30 εκατ.
Διαβάστε επίσης:
Μνημόνιο Συνεργασίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της AVIS
Στρατηγική συνεργασία στην ανάπτυξη αστικών χώρων ανακοίνωσαν Τράπεζα Πειραιώς και Dimand
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.