Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ολοκληρώνεται ένα πολύ σημαντικό μέρος του σχεδίου μεταρρύθμισης των υπηρεσιών της Φορολογικής Διοίκησης, με την τελική φάση ενσωμάτωσης των αρμοδιοτήτων των υπόλοιπων ΔΟΥ Αττικής και Θεσσαλονίκης σε ΚΕΦΟΔΕ Αττικής και ΚΕΦΟΚ Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.
Η ολοκλήρωση της παρούσας φάσης των αναδιαρθρωτικών δράσεων, που αποτελούν μέρος του Επιχειρησιακού Σχεδιασμού της ΑΑΔΕ, σηματοδοτεί την εισαγωγή ενός σύγχρονου αναβαθμισμένου τρόπου εξυπηρέτησης των φορολογούμενων, με παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.
Ειδικότερα:
Για θέματα που εμπίπτουν στις παραπάνω αρμοδιότητες, οι φορολογούμενοι εξυπηρετούνται ψηφιακά, από το ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, στις εφαρμογές «Τα Αιτήματά μου» και «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp.
Η ΔΟΥ Νίκαιας γίνεται 17η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Θεσπιών 62, Κορυδαλλός (πρώην ΔΟΥ Νίκαιας), η ΔΟΥ Πλοίων γίνεται Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Πλοίων, Ακτή Μιαούλη & Χατζηκυριάκου, Πειραιάς (πρώην ΔΟΥ Πλοίων), η ΔΟΥ Κατοίκων Εξωτερικού και Εναλ/κής Φορ/σης Φορ/κών Κατ. Ημεδαπής γίνεται Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης Κατ. Εξωτερικού – Εναλ/κής Φορ/σης, Φιλαδελφείας 8, Αθήνα (στο ίδιο κτίριο που στεγάζεται και το ΚΕΦΟΚ ΑΤΤΙΚΗΣ) και η ΔΟΥ Α’ και Ε’ Πειραιά γίνεται 16η Υπηρεσία Φορολογικής Εξυπηρέτησης, Κέκροπος & Αλιπέδου 3, Πειραιάς (πρώην ΔΟΥ Α Πειραιά).
Επισημαίνεται ότι στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης παρέχονται υπηρεσίες:
*παραλαβής κλειδαρίθμου και ΑΦΜ (για τις περιπτώσεις που οι φορολογούμενοι επιλέγουν την ταυτοποίηση με αυτοπρόσωπη παρουσία),
*εξυπηρέτησης/καθοδήγησης των φορολογούμενων στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών της ΑΑΔΕ,
*διαχείρισης θεμάτων σχετικά με την ακινησία των οχημάτων (επιβατικών και δίκυκλων ΙΧ), όπως παραλαβή δήλωσης ακινησίας σε περίπτωση οχημάτων αποβιωσάντων, άρση ακινησίας, διαβίβαση άδειας και πινακίδων για διαγραφή οχημάτων, καταχώρηση αναγκαστικών ακινησιών,
*υποβολής αιτήματος, εκ μέρους του φορολογούμενου, στην πλατφόρμα «Τα αιτήματά μου», κατόπιν ταυτοποίησης και έγγραφης συναίνεσής του.
Η εξυπηρέτηση των φορολογούμενων στις Υπηρεσίες Φορολογικής Εξυπηρέτησης θα γίνεται με:
*ραντεβού, που θα κλείνουν ψηφιακά στην εφαρμογή «Τα Ραντεβού μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp,
*φυσική παρουσία.
Οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται ψηφιακά από το ΚΕΦΟΚ Θεσσαλονίκης στην εφαρμογή «Τα Αιτήματά μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή μέσω της εφαρμογής για κινητές συσκευές myAADEapp.
Επισημαίνεται ότι για οποιαδήποτε πληροφορία σχετικά με τα ανωτέρω, οι φορολογούμενοι μπορούν να τηλεφωνούν στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ, στο +30 213 162 1000, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 8:00 έως 15:00.
Διαβάστε επίσης:
Επιστροφή εισφορών ύψους 2 εκατ. ευρώ σε χιλιάδες επαγγελματίες
Ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Η πράσινη μετάβαση βάζει κι άλλη «φωτιά» στις τιμές το 2025
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.