Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ο γνωστός πρωτοποριακός θίασος Forced Entertainment από το Σέφιλντ της Μεγάλης Βρετανίας, που ιδρύθηκε το 1984 , άντλησε τις επιρροές του από τον χορό, την περφόρμανς, τη μουσική κουλτούρα, το καμπαρέ και το stand-up.
Είχε, όμως, πάντα ως στόχο να καυτηριάζει τον τεχνολογικά αναπτυσσόμενο κόσμο και την δύναμη των media να επηρεάζουν τον σύγχρονο άνθρωπο, διαμορφώνοντας συνειδήσεις.
Αυτή τη φορά στο Φεστιβάλ Αθηνών (Πειραιώς 260), με το έργο «Signal to noise», η κολεκτίβα έχοντας ως σκηνοθέτη τον Tim Ettchells, ασχολήθηκε με την ανησυχητική εξάπλωση της τεχνητής νοημοσύνης. Ένα φαινόμενο που απομονώνει το άτομο και το παγιδεύει στον απρόσωπο κόσμο των ηλεκτρονικών υπολογιστών.
Ωστόσο, δυστυχώς, η μονοδιάστατη – και με δήθεν κωμικά στοιχεία – παράστασή της δεν διέθετε τίποτα από τις παλαιότερες εμβληματικές δημιουργίες της (π.χ. «Quizoolal» , 1996). Αντίθετα, στηρίχτηκε σε ένα απλοϊκό, αναχρονιστικό συνονθύλευμα ιδεών, με αισθητική από τις δεκαετίες ’70, ΄80, και πολυχρησιμοποιημένες μουσικές, απογοητεύοντας όσους γνωρίζουν την πορεία της.
Διαβάστε επίσης:
Ντεμπούτο για τον Κιάνου Ριβς στο Broadway – Σε ποια παράσταση θα πρωταγωνιστήσει
Marvel: Ο Robert Downey Jr επιστρέφει στο MCU αλλά όχι ως «Iron Man» (photo/videos)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.