Netflix: Αύξηση συνδρομών στα «πακέτα» με διαφημίσεις
Χωρίς να δίνει λεπτομέρειες το Netflix ανακοίνωσε αύξηση συνδρομητών, σε παγκόσμια κλίμακα στο πρώτο μισό του 2024 χάρη κυρίως στα πακέτα του με διαφημίσεις.
Το Μάιο η ιντερνετική συνδρομητική πλατφόρμα ροής οπτικοακουστικού περιεχομένου δήλωσε πως είχε 40 εκατ. ενεργούς χρήστες, για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες έναντι 23 εκατ. συνδρομών τον Ιανουάριο.
Τα στελέχη της εταιρείας εμφανίστηκαν «μετρημένα» αισιόδοξοι, από τις μεχρι τώρα αποδόσεις των υπηρεσιών με διαφημίσεις. «Από το ’26 και έπειτα η διαφήμιση μπορεί να έχει μεγαλύτερη σημασία , δεδομένης της δέσμευσης και της απήχησης που οικοδομούμε», ανέφερε ο οικονομικός διευθυντής του Netflix Σπένσερ Νιούμαν σε ανακοινώσεις για την εταιρεία στα αμερικανικά και διεθνή ΜΜΕ. Αποσαφηνίστηκε πως η διαφημιστική δαπάνη δεν θα είναι ο κύριος μοχλός αύξησης εσόδων του Netflix για φέτος και το 2025, αλλά σημείωσε πως το ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες με διαφημίσεις είναι ενθαρρυντικό. Το 45% του συνόλου των νέων εγγραφών αφορούν «πακέτα» οπτικοακουστικού περιεχομένου με διαφημιστικά διαλείμματα.
Ο ρυθμός ανάπτυξης κατά το Netflix που καταγράφεται δηλώνεται ως ταχύς. Το πρώτο τρίμηνο του 2024 οι συνδρομές αυξήθηκαν κατά 40% συγκριτικά με το τελευταίο τρίμηνο του 2023 (32%) και το τρίτο της ίδιας χρονιάς (30%).
Με αριθμούς μιλώντας, οι της ιντερνετικής πλατφόρμας γνωστοποίησαν πως στο διάστημα Απριλίου- Ιουνίου πρόσθεσε 8,1 εκατ. συνδρομητές παγκοσμίως, στο β’ τρίμηνο του έτους, αν και είχε 9,3 εκατ. νέους χρήστες από αμέσως προηγούμενο διάστημα. Σε ετήσια βάση οι συνδρομητές του σε παγκόσμια κλίμακα διαμορφώθηκαν στα 277,7 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 17% σε σχέση με το 2023.
Διαβάστε επίσης:
Τηλεθέαση: Ο «Εκατομμυριούχος»… καταληψίας της πρώτης θέσης