H Telekom κατέχει την 11η θέση παγκοσμίως και είναι το κορυφαίο brand στην Ευρώπη το 2024
Η Telekom κατατάσσεται στην ενδέκατη θέση παγκοσμίως, ως η μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 20 της κατάταξης.
Η μελέτη, που δημοσιεύθηκε από το βρετανικό ινστιτούτο ερευνών αγοράς Brand Finance στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ του Νταβός, καταδεικνύει ότι η αξία του brand Telekom ανέρχεται στα 85,3 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 16,4% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη αύξηση στην ιστορία της εταιρείας.
Ο Chief Brand Officer της Telekom, Ulrich Klenke, τόνισε ότι η ανάπτυξη του brand οφείλεται στη στρατηγική της εταιρείας και στις τεχνολογικές και οικονομικές της επιτυχίες, τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Η αξία του brand έχει υπερδιπλασιαστεί από το 2020, ενώ η εταιρεία συνεχίζει να προσφέρει καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες, επενδύοντας στην ψηφιοποίηση για την ενίσχυση της καθημερινότητας των ανθρώπων.
Η Telekom δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες, απασχολώντας 200.000 εργαζομένους και καταγράφοντας έσοδα 112 δισ. ευρώ το 2023. Ο Όμιλος διαθέτει πάνω από 252 εκατομμύρια πελάτες κινητής τηλεφωνίας, 25 εκατομμύρια συνδέσεις σταθερής και 22 εκατομμύρια ευρυζωνικές συνδέσεις, προσφέροντας προϊόντα και υπηρεσίες στους τομείς του σταθερού ευρυζωνικού δικτύου, των κινητών επικοινωνιών, του Internet και της τηλεόρασης, καθώς και λύσεις για επιχειρήσεις και εταιρικούς πελάτες.
Διαβάστε επίσης
Στρατηγική είσοδος της Sunlight στην αγορά μπαταριών ναυτιλίας – Αποκτά το 51% της Lehmann Marine
Η οικογένεια Αντετοκούνμπο μαζί με την Premia εξαγοράζουν το Κτήμα Σεμέλη του Μ. Σάλλα