Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Επί δέκα ώρες κατέθετε στον ανακριτή ο 62χρονος καθηγητής από τη Καβάλα, ο οποίος κατηγορείται για σεξουαλική κακοποίηση μαθήτριας, με πρόβλημα υγείας.
Ο καθηγητής επέμεινε πως είναι αθώος στους αστυνομικούς, οι οποίοι ωστόσο κατά την έφοδο στο σπίτι του, εντόπισαν πορνογραφικό υλικό σε φορητό του υπολογιστή, όπου το υλικό αφορούσε το θύμα της υπόθεσης (16 ετών τότε), το οποίο είχε απαθανατίσει γυμνό σε φωτογραφίες και βίντεο.
Πλέον, πάει για δύο κακουργήματα, με την οικογένεια του νεαρού κοριτσιού, να κάνει λόγο για μια «πρώτη νίκη και ηθική δικαίωση».
Ο φερόμενος δράστης οδηγήθηκε στις φυλακές Γρεβενών έως ότου εκδικαστεί η υπόθεσή του. Κατηγορείται για κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια και κατοχή πορνογραφικού υλικού και προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας. Ο καθηγητής είχε τεθεί ήδη σε αργία.
Στο MEGA, παρουσιάστηκαν και SMS που… καίνε τον καθηγητή ο οποίος φέρεται να της έχει γράψει: «Σου άρεσε που άρεσε που σου χάιδεψα τα στήθη και το (…);», ενώ σε άλλο κάνει περιγραφή του μορίου του.
Ο εισαγγελέας ανέφερε πως εκμεταλλεύτηκε τη νοητική στέρηση του παιδιού, κάτι που επιβαρύνει την υπόθεση για τον φερόμενο δράστη, ο οποίος φέρεται να ασελγούσε εις βάρος της μέσα στις σχολικές αίθουσες.
«Αυτή τη στιγμή κατηγορείται για δύο κακουργήματα και ένα πλημμελήματα και έχει οδηγηθεί στις φυλακές των Γρεβενών. Όταν υποβάλλαμε την μήνυση δεν είχαμε εικόνα του πορνογραφικού υλικού, αλλά βρέθηκαν μετά από έρευνα» είπε ο δικηγόρος της οικογένειας.
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.