Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Μια ενδιαφέρουσα παράμετρος της ομιλίας του πρωθυπουργού στη Βουλή αφορούσε το μέλλον του ΟΣΕ, καθώς ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «προκρίνεται η λύση της διακρατικής συμφωνίας με οργανισμό μεγάλης εμπειρίας που θα στηρίξει τον ΟΣΕ για τη συντήρηση και αναβάθμιση του δικτύου», ενώ σημείωσε ότι ήδη «έχουμε προχωρήσει στην συγχώνευση ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και ΓΑΙΟΣΕ σε μια νέα εταιρεία.
Και επικεφαλής θα επιλέξουμε πρόσωπα με διεθνή αναγνώριση επιστημονική και θα ήλπιζα με διακομματική αναγνώριση».
Όλα αυτά είναι ωραία και καλά και πιθανόν στο τέλος να έχουν και ένα πολύ θετικό αποτέλεσμα για τις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες στη χώρα. Ωστόσο, προς το παρόν, λένε οι πληροφορίες, έχουν προκαλέσει συγκεκριμένες δυσλειτουργίες στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ειδικά στον τομέα των Μεταφορών και ακόμα πιο ειδικά στον τομέα των τρένων.
Οι πληροφορίες, λοιπόν, αναφέρουν ότι μία η συγχώνευση, μία η διακρατική συμφωνία και μία ο ανασχηματισμός και το σενάριο για ανεξάρτητο υπουργείο Μεταφορών έχουν «φρενάρει» διάφορα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη, π.χ. για την αποκατάσταση των ζημιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία Daniel.
Όπερ σημαίνει ότι, για να τηρηθεί η δέσμευση Μητσοτάκη για ασφαλή γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης έως το 2027 όλοι θα πρέπει να κάνουν σπριντ από εδώ και πέρα. Κι αν προλάβουν…
Διαβάστε επίσης:
Η… hardcore κυβερνητική γραμμή φέρνει ζαλάδες στη Ν.Δ.
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.