search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 06:21
MENU CLOSE

Εξαιρετική επιστροφή κι ένα μεγαλοπρεπές βάθρο για την DS Automobiles στο Βερολίνο

14.07.2025 18:56
DPPIPRODUCTION_00003605_0187
  • Ο Γάλλος Jean-Éric Vergne έφτασε στο τρίτο σκαλί του βάθρου στον 2ο Αγώνα του E-Prix του Βερολίνου δίνοντας σημαντικούς βαθμούς στην DS Automobiles.
  • Ξεκινώντας 18ος στην σειρά εκκίνησης, ο οδηγός της DS Automobiles έκανε μια εξαιρετική αντεπίθεση.
  • Η DS PENSKE διατηρεί την τρίτη θέση στην κατάταξη των ομάδων ενόψει των δύο τελευταίων γύρων της σεζόν στο Λονδίνο.

Μετά από έναν δραματικό πρώτο αγώνα το Σάββατο υπό βροχή, οι οδηγοί του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E συγκεντρώθηκαν ξανά την Κυριακή στην ιστορική πίστα του αεροδρομίου Tempelhof του Βερολίνου για τον δεύτερο αγώνα του E-Prix του Βερολίνου.

Στο τιμόνι του μονοθεσίου DS E-TENSE FE25, ο Jean-Éric Vergne κατάφερε μετά από μία εντυπωσιακή εμφάνιση να τερματίσει στο βάθρο.

Ξεκινώντας από την 18η θέση στην εκκίνηση, η πρόκληση φαινόταν δύσκολη για τον Γάλλο. Αλλά χάρη στην εξαιρετική στρατηγική και πολύ δυνατή επίδοση, κατάφερε μια λαμπρή εμφάνιση στην πίστα. Μετά από 41 γύρους σε στεγνή πίστα, ο οδηγός της DS Automobiles πέρασε τη γραμμή τερματισμού τερματίζοντας στην τρίτη θέση.

Χάρη σε αυτό το αποτέλεσμα, ο JEV ανέβηκε στην έκτη θέση στην κατάταξη των οδηγών, αλλά το πιο σημαντικό, βοήθησε την DS PENSKE να διατηρήσει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των ομάδων. Με μόλις δύο αγώνες να απομένουν στην 11η σεζόν, η ομάδα βρίσκεται σε καλή θέση για να στοχεύσει σε ένα ακόμη τρόπαιο.

Εν τω μεταξύ, ο Maximilian Günther δεν είχε την ίδια επιτυχία. Καθώς ο 2ος Αγώνας έμπαινε στην τελική του φάση, ο Γερμανός οδηγός αναγκάστηκε να αποσυρθεί λόγω τεχνικών προβλημάτων από ένα τυποποιημένο εξάρτημα, κοινό σε όλα τα μονοθέσια των ομάδων.

Στις 26 και 27 Ιουλίου, το paddock της Formula E κατευθύνεται στο Λονδίνο για το τελευταίο E-Prix της σεζόν. Κατά τη διάρκεια αυτού του διπλού αγώνα, η DS Automobiles και η PENSKE AUTOSPORT θα δώσουν τα πάντα ώστε να ολοκληρώσουν την σεζόν με κορυφαίες επιδόσεις.

Eugenio Franzetti, Διευθυντής DS Performance:

«Ο 2ος Αγώνας στο Βερολίνο ήταν θεαματικός, με πολλή δράση. Ήμασταν άτυχοι στις κατατακτήριες δοκιμές, αφού δύο γύρους πριν από το τέλος, μια κόκκινη σημαία διέκοψε την περίοδο εκκίνησης και καταλήξαμε μακριά από τους πρωτοπόρους στην εκκίνηση. Όμως η πίστα στέγνωσε πριν από τον αγώνα και η ομάδα σχεδίασε μια στρατηγική που ταίριαζε απόλυτα στις νέες συνθήκες. Ξεκινώντας 18ος και 13ος αντίστοιχα, οι JEV και Max βρέθηκαν μπροστά στα μισά του αγώνα, με περισσότερη ενέργεια από τους αντιπάλους τους. Όλα έδειχναν ότι θα μπορούσαν να διεκδικήσουν ένα τερματισμό στο βάθρο. Αυτό έγινε πραγματικότητα για τον JEV, ο οποίος τερμάτισε τρίτος μετά από μια αξέχαστη επίδοση. Δυστυχώς, ο Max δεν μπόρεσε να αξιοποιήσει τη στρατηγική του λόγω βλάβης στο μπροστινό σύστημα μετάδοσης κίνησης, το οποίο είναι στάνταρ σε όλα τα μονοθέσια. Είναι κρίμα γιατί διεκδικούσε και αυτός ένα βάθρο. Φεύγουμε από το Βερολίνο ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα και ακόμα με το γεγονός ότι παραμένουμε στο βάθρο του πρωταθλήματος των ομάδων.»

Jean-Éric Vergne, Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula E 2018 και 2019:

«Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος με τον αγώνα της Κυριακής. Ήταν ένα πολύ δύσκολο Σαββατοκύριακο όσον αφορά τα αποτελέσματα. Η ομάδα έκανε εξαιρετική δουλειά στο παρασκήνιο, αλλά δεν ανταμείφθηκε απόλυτα γι’ αυτό. Στον 1ο Αγώνα, κάναμε μία πολύ καλή εμφάνιση, αλλά είχαμε προβλήματα με την ανάρτηση που μας εμπόδισαν να φθάσουμε στο βάθρο. Στον 2ο Αγώνα, όταν το αυτοκίνητο είχε καλή απόδοση, μια κόκκινη σημαία διέλυσε τις ελπίδες μας να κλειδώσουμε τις πρώτες θέσεις στις κατατακτήριες. Έτσι, έπρεπε να ξεκινήσουμε από πολύ πίσω στην εκκίνηση. Το να τερματίσω τελικά στην τρίτη θέση είναι μια μεγάλη ανταμοιβή για όλη την ομάδα. Νομίζω ότι όλοι το αξίζαμε!»

Maximilian Günther:

«Είμαι απογοητευμένος με το πώς τελείωσε ο 2ος Αγώνας, αλλά κρατάω τα θετικά. Αυτό που πετύχαμε ως ομάδα ήταν υψηλή ποιότητα και το επίπεδο απόδοσής μας ήταν δυνατό και αυτό είναι κάτι για το οποίο είμαι ευχαριστημένος. Είχαμε μια σαφή στρατηγική και την τηρήσαμε. Όλα πήγαιναν καλά, είχαμε πολύ καλό επίπεδο ενέργειας, εξαιρετικό ρυθμό και δύο Attack Modes για να χρησιμοποιήσουμε. Ήμουν ακριβώς πίσω από τον νικητή, ο οποίος είχε την ίδια στρατηγική. Δυστυχώς, ένα πρόβλημα με την μετάδοση εμπρός με ανάγκασε στη συνέχεια να αποσυρθώ. Το να συνεχίσω θα ήταν πολύ επικίνδυνο, καθώς όλα υπερθερμαίνονταν και τα φρένα δεν ανταποκρίνονταν σωστά. Είναι πραγματικά κρίμα, γιατί ως οδηγός, θέλεις πάντα να κερδίζεις όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς.»

Βασικά στοιχεία από την είσοδο της DS Automobiles στη Formula E:

• 135 αγώνες

• 4 τίτλοι πρωταθλήματος

• 18 νίκες

• 55 βάθρα

• 26 pole positions

Διαβάστε επίσης:

Γιατί το νέο Volkswagen έχει καθίσματα με διαφορετικό χρώμα

Νέο Toyota Urban Cruiser – Οι πρώτες εντυπώσεις

Ford Kuga PHEV: Tο οικογενειακό SUV που καίει 0,9lt/100km και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 05.09.2025 05:58