Coca-ColaHBC: Αυξάνει τα οργανικά έσοδα και επεκτείνεται στην Αφρική μέσω στρατηγικής εξαγοράς
Αύξηση των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση κατά 8,1% στους πρώτους εννέα μήνες του 2025, με ισχυρή συμβολή από το τρίτο τρίμηνο (+5,0%) ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC. Παράλληλα, η εταιρεία προχωρά στην απόκτηση πλειοψηφικού ποσοστού στην Coca-Cola Beverages Africa (CCBA), δημιουργώντας νέα βάση ανάπτυξης στην αφρικανική ήπειρο.
Ανά γεωγραφικό τομέα, τα καθαρά έσοδα σε οργανική βάση αυξήθηκαν κατά:
- 1,2% στις αναπτυγμένες αγορές, παρά μείωση όγκου πωλήσεων 1,0%.
- 4,8% στις αναπτυσσόμενες αγορές, με αύξηση εσόδων ανά κιβώτιο και όγκου πωλήσεων.
- 7,9% στις αναδυόμενες αγορές, με αύξηση όγκου 2,0%, κυρίως λόγω ισχυρών επιδόσεων σε Νιγηρία και Αίγυπτο.
Η εταιρεία επένδυσε στις στρατηγικές προτεραιότητες με καμπάνιες όπως το «Share a Coke», την κυκλοφορία της νέας έκδοσης Monster με τον Lando Norris σε 16 αγορές, την ενίσχυση πωλήσεων καφέ Costa Coffee και Caffè Vergnano στο κανάλι εκτός σπιτιού, καθώς και την κυκλοφορία των snacks Bambi στη Νιγηρία.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Zoran Bogdanovic, σχολίασε ότι η εταιρεία εμφανίζει σταθερή πρόοδο παρά τις διαφορετικές καταναλωτικές συνθήκες, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική της για σταθερή ανάπτυξη, ισχυρό χαρτοφυλάκιο και γεωγραφική επέκταση. Ανακοίνωσε επίσης την εμπιστοσύνη στις χρηματοοικονομικές κατευθύνσεις για το υπόλοιπο έτος και για το 2025.
Για το 2025, η Coca-Cola HBC επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις της για:
- Αύξηση καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε οργανική βάση στο ανώτερο όριο 6%–8%.
- Αύξηση λειτουργικών κερδών σε οργανική βάση στο ανώτερο όριο 7%–11%.
Η εταιρεία δηλώνει ότι, παρά τις μακροοικονομικές και γεωπολιτικές προκλήσεις, διατηρεί εμπιστοσύνη στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7, στις εξειδικευμένες δυνατότητες των ομάδων της και στις ευκαιρίες ανάπτυξης σε όλες τις αγορές.
Διαβάστε επίσης: