Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
«Είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετέχουμε επίσημα στο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E. Φέρνουμε μαζί μας την ίδια κουλτούρα νίκης που επέτρεψε στην Citroën να πετυχαίνει κάθε φορά που συμμετέχει σε ένα νέο πρωτάθλημα, όπως το Rally Raid, το WRC και το WTCC. Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι ένας τομέας που έχει διαμορφώσει την ιστορία και τον θρύλο της Citroën για περισσότερα από 60 χρόνια. Είναι η καρδιά του πάθους για την αυτοκινητοβιομηχανία. Συμμετέχοντας σε έναν 100% ηλεκτρικό, υπεύθυνο και αφοσιωμένο στην τεχνολογία θεσμό, μοιραζόμαστε ισχυρές, προοδευτικές αξίες. Μια ηλεκτρική, καινοτόμο και παθιασμένη περιπέτεια που ενσαρκώνει το όραμά μας για την κινητικότητα του αύριο. Είναι μια μορφή αγώνα στην καρδιά των πόλεων, η οποία μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε ένα νεανικό και συνδεδεμένο κοινό. Προσφέρει μια τεράστια πηγή τεχνολογικής έμπνευσης και μια διεθνή εκπροσώπηση για τη μάρκα. Τέλος, αυτό το μονοθέσιο φέρει τρίχρωμη εμφάνιση, αντανακλώντας την υπερηφάνεια μας που εκπροσωπούμε τη γαλλική τεχνογνωσία στις πίστες των αγώνων», δήλωσε ο Xavier Chardon, Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën.
Το νέο μονοθέσιο Citroën GEN3 Evo αποτελεί κορυφαίο δείγμα ηλεκτρικής τεχνολογίας και αποδοτικότητας. Είναι ταχύτερο, ελαφρύτερο και πιο αποδοτικό από ποτέ, ενσαρκώνοντας το όραμα των βιώσιμων αγώνων αυτοκινήτου. Η επιτάχυνσή του από 0 έως 100 km/h επιτυγχάνεται σε μόλις 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η ισχύς του φτάνει τα 350 kW (470 hp) και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 320 km/h.
Το μονοθέσιο διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα – εμπρός και πίσω – που προσφέρουν ανάκτηση έως 600 kW ενέργειας κατά το φρενάρισμα, επαναχρησιμοποιώντας σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνεται σε κάθε e-Prix. Η μπαταρία των 47 kWh εξασφαλίζει θερμική σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα προσφέρει ασφάλεια και ακαμψία.
Αναπτύχθηκε στην καρδιά της Stellantis Motorsport, υπό τη διεύθυνση του Jean-Marc Finot, και ενσωματώνει 11 χρόνια εμπειρίας στη Formula E. Οι τεχνολογίες που προκύπτουν από την αγωνιστική εμπειρία μεταφέρονται απευθείας στα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής της Citroën, βελτιώνοντας τη διαχείριση ενέργειας, τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα.
Η εμφάνιση του μονοθεσίου αντικατοπτρίζει τη γαλλική ταυτότητα και δημιουργικότητα: κόκκινο πάθος, λευκή καθαρότητα και μπλε ηλεκτρισμός συνδυάζονται σε μια τρίχρωμη σχεδιαστική υπογραφή, εκφράζοντας τη δύναμη, την κομψότητα και την υπερηφάνεια της Citroën.
Η Citroën εμπιστεύεται το νέο της εγχείρημα σε δύο εξαιρετικούς οδηγούς: τον Γάλλο Jean-Éric Vergne, δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Formula E, και τον Νεοζηλανδό Nick Cassidy, έναν από τους πιο καταξιωμένους οδηγούς της γενιάς του, με 11 νίκες και 25 παρουσίες στο βάθρο.
Ο Vergne έχει διαγράψει μια εντυπωσιακή πορεία στη Formula E και στους αγώνες αντοχής, ενώ ο Cassidy έχει κατακτήσει το ‘Τριπλό Στέμμα της Ιαπωνίας’ (Super Formula, Super GT, Formula 3) και έχει ήδη ξεχωρίσει ως σταθερός διεκδικητής τίτλων στη Formula E.
Στο τιμόνι της ομάδας βρίσκεται ο Cyril Blais, με πολυετή εμπειρία στη Formula E. Έχοντας διατελέσει επικεφαλής μηχανικός και αναπληρωτής αρχηγός ομάδας σε κατασκευαστές όπως η Maserati, φέρει στρατηγική διορατικότητα, τεχνογνωσία και ικανότητα διαχείρισης ταλέντων που θα οδηγήσουν τη Citroën σε επιτυχίες.
Η συμμετοχή στη Formula E δεν είναι απλώς μια νέα πρόκληση, αλλά συνέχεια μιας παράδοσης 60 ετών επιτυχιών. Από το θρυλικό ID 19 του Ράλι Μόντε Κάρλο το 1959, μέχρι τα ZX Rallye Raid, Xsara και DS3 WRC, η Citroën έχει γράψει ιστορία με πέντε τίτλους στο Rally Raid, οκτώ στο WRC και τρεις στο WTCC.
Η Citroën Racing έχει χτίσει μια κουλτούρα νίκης βασισμένη στην τεχνολογία, την καινοτομία και το πάθος. Με τη Formula E, η μάρκα συνδυάζει την αγωνιστική της κληρονομιά με τη δέσμευσή της για ηλεκτροκίνηση, φέρνοντας στο σήμερα την εμπειρία δεκαετιών και το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας.
Με 18 γύρους σε 12 χώρες, η Formula E αποτελεί μια διεθνή πλατφόρμα προβολής για τη Citroën, ενισχύοντας την παρουσία της σε αγορές-κλειδιά και προσεγγίζοντας ένα νεανικό, συνδεδεμένο κοινό που μοιράζεται τις αξίες της καινοτομίας και της οικολογικής ευαισθησίας.
Διαβάστε επίσης:
Το Renault 4 τώρα έγινε και επαγγελματικό – Χωρητικότητα 1.045 λίτρα και 375 κιλά ωφέλιμο φορτίο
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.