Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ένα παράδοξο πορτραίτο της καθαρίστριας Μαρί μεταφέρει στη σκηνή ο κορυφαίος φωτογράφος του Παρισιού του μεσοπολέμου, Ζωρζ Μπρασσάι στο ένα και μοναδικό κείμενό του.
«Η Ιστορία της Μαρί» σε σκηνοθεσία Ζαν – Πωλ Ντενιζόν και την Ελένη Παπαχρηστοπούλου στον ρόλο της Μαρί θα παρουσιαστεί στο θέατρο Εκστάν από την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου.
Στην παράσταση σκιαγραφείται το πορτραίτο μιας γυναίκας αγράμματης, μιας κάποιας ηλικίας, ενώ στο έργο η ανθρώπινη αξιοπρέπεια και η απανθρωπιά, ο αυθορμητισμός και η υποκρισία, η αφέλεια και το ψέμα, η αγάπη, η χαρά για τη ζωή, βρίσκονται ενωμένα με τη σκληρότητα και τον ρατσισμό.

Ένα έργο όπου το δράμα εναλλάσσεται με την κωμωδία, όπως άλλωστε και στην ιδία η ζωή, με τη βαθιά ανθρώπινη εξομολόγηση της «ταπεινής» και «ασήμαντης» Μαρί να συγκινεί…
Η καθαρίστρια Μαρί άνιση, αδύναμη μπροστά σε πρόσωπα που αντιπροσωπεύουν την κοινωνική ιεραρχία, την Τάξη και την Ηθική και που πάνε να της πάρουν ακόμα και το δωμάτιό της στον έβδομο όροφο, δεν αφήνεται, ωστόσο.
«Πώς να παλέψω; Πώς να γλυτώσω από το στόμα του λύκου» έλεγε το 1947. Κι εκείνα το λόγια της τότε, πόση αξία έχουν σήμερα…
Η πεμπτουσία της ζωής μιας «ασήμαντης» με μια ξεχωριστή αίσθηση του χιούμορ έγραφε ο Χένρυ Μίλλερ που θαύμαζε το έργο. (Καλιφόρνια 21/04/1948)

Διαβάστε επίσης:
Κρις Πάιν: Θεατρικό ντεμπούτο στο Λονδίνο ως Ιβάνοφ του Τσέχωφ
«Μια Ζωή – Ο μονόλογος μιας μοδίστρας» του Πέτρου Ζούλια στο Πτι Παλαί
«Όταν έκλαψε ο Νίτσε»: Η παράσταση – φαινόμενο μετακομίζει λόγω μεγάλης ζήτησης στο Θέατρο Πορεία
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.