search
ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 13:33
MENU CLOSE

Δεν το πίστευαν: Μεγάλος δήμος έστειλε μαζικά ειδοποιητήρια για κλήσεις 20ετίας – Ζητά την εξόφλησή τους

10.01.2020 11:59
Δεν το πίστευαν: Μεγάλος δήμος έστειλε μαζικά ειδοποιητήρια για κλήσεις 20ετίας - Ζητά την εξόφλησή τους - Media

 

Ειδοποιητήρια για κλήσεις που έκοψε η δημοτική αστυνομία πριν από περίπου 20 χρόνια και αφορούσαν παράνομο παρκάρισμα αλλά και άλλες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, έλαβαν στα χέρια τους το τελευταίο διάστημα δημότες της Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για κλήσεις παρελθόντων ετών, του 2001, του 2002 και μεταγενέστερα, που δεν έχουν τακτοποιηθεί οικονομικά και τις οποίες απέστειλαν ταχυδρομικώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κεντρικού δήμου.

«Δικαίως οι πολίτες διαμαρτύρονται για τις κλήσεις παρελθόντων ετών, όμως είναι αυστηρές οι συστάσεις από το Ελεγκτικό Συνέδριο προς τους δήμους. Οι κλήσεις δεν παραγράφονται εάν δεν παρέλθει εικοσαετία», δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM” ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Θεσσαλονίκης Μιχάλης Κούπκας.

«Είναι ένα τεράστιο αγκάθι. Όταν ο πολίτης λαμβάνει κλήση του 2001 ή του 2002 είναι δείγμα κακής διοίκησης. Δεν είναι, όμως, στο χέρι μας να πούμε ‘ξεχάστε τες’ ή ‘πετάξτε τες’. Δεν μπορούμε ως δήμος να διαγράψουμε κλήσεις καθώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι αυστηρό» πρόσθεσε ο κ. Κούπκας.

Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Οικονομικών έχει δοθεί εντολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου να αποστέλλονται οι κλήσεις που έχουν κοπεί την τελευταία πενταετία, προκειμένου να ενημερώνονται οι οδηγοί και να τακτοποιούν τις οφειλές τους.

Παράλληλα, ο κ. Κούπκας ανέφερε πως μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020 θα δημιουργηθεί στον δήμο Θεσσαλονίκης η «ηλεκτρονική ταυτότητα οφειλέτη».

Πρόκειται για μια ενιαία συγκεντρωτική ηλεκτρονική καρτέλα που θα δίνει τη δυνατότητα τόσο στους δημότες όσο και στις υπηρεσίες του δήμου να γνωρίζουν τις συνολικές οφειλές και από που προέρχονται.

Τέλος, στους στόχους της αντιδημαρχίας είναι η άμεση εγκατάσταση του ηλεκτρονικού POS, ώστε να μπορούν να τακτοποιούνται οι οφειλές ηλεκτρονικά, καθόλη τη διάρκεια του 24ωρου, χωρίς να απαιτείται η φυσική παρουσία των πολιτών στο δημαρχείο και στις δημοτικές κοινότητες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 28.03.2024 13:32