Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο αλλά όχι κι έτσι βρε Βάσω μου. Από την ώρα που έβγαλες τη Μανωλίδου και κράτησες τη συμπατριώτισσα μας την Πρεζεράκου την Καλαματιανή, τα αυτιά μου βουίζουν σα να μου παίζουν βουβουζέλες εξ επαφής. Τα ’θελε και τα ’παθε, συμφωνώ. Δεν μπορείς κυρία μου να γίνεσαι με τη μία νάμπερ ουάν και να πηγαίνεις να βάζεις αλλού την υπόγραφή σου.
Εντάξει, βρε Βάσω,
* Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο αλλά όχι κι έτσι βρε Βάσω μου. Από την ώρα που έβγαλες τη Μανωλίδου και κράτησες τη συμπατριώτισσα μας την Πρεζεράκου την Καλαματιανή, τα αυτιά μου βουίζουν σα να μου παίζουν βουβουζέλες εξ επαφής. Τα ’θελε και τα ’παθε, συμφωνώ. Δεν μπορείς κυρία μου να γίνεσαι με τη μία νάμπερ ουάν και να πηγαίνεις να βάζεις αλλού την υπόγραφή σου. Όχι πως δεν με εξιτάρει η ιδέα να δω την Ευγενία στο μαγειρικό ριάλιτυ με σκούφο, ποδιά και κουτάλες εκεί που είχα συνηθίσει να τη βλέπω με ελαφρύτερη ενδυμασία. Αλίμονο… Εκείνο όμως που πραγματικά καίγομαι να δω είναι τη Μακρυπούλια στην αίθουσα του ντεμακιγιάζ. Καραβιές τα καθαριστικά μπαμπάκια και ωκεανός οι λοσιόν με το ξεβαφτικό.
* Κι ενώ σου έχω πει χίλιες φορές βρε Βάσω να τους μουλιάζεις αποβραδίς τους σκληρούς λεκέδες, εσύ τους βάζεις στο πρόγραμμα για τα ευπαθή και τα συνθετικά. Εμ έτσι δεν γίνεται σωστή δουλειά κι αυτό δεν χρειάζεται εμπειρία για να το καταλάβει κανείς. Να, ακόμη κι ένας ατζαμής κι ένας πρωτάρης θα το’πιανε με τη μία ότι ο Star διόλου δεν χαλάστηκε που τον απέβαλαν από τη Γιουροβίζιον εφ’ όσον υπάρχει το Μουντιάλ. Έστειλε λοιπόν εκεί έναν τσαχπίνη ρεπόρτερ ο οποίος άλλο δεν κάνει από το να σαχλαμαρίζει με τους τουρίστες και να παρενοχλεί ελληνίδες μοντέλες (sic) που έχουν πάει ώς εκεί, Κύριος οίδε για ποιο λόγο, αφού δεν σκαμπάζουν γρυ από ποδόσφαιρο. Ούτε ποιος είναι προπονητής της Εθνικής μας ομάδας δεν ξέρουν, πράγμα που οφείλω να ομολογήσω ότι αγνοώ μέχρι κι εγώ.
* Εν τω μεταξύ, μέχρι να σφυρίξει ο ρέφερυ τη λήξη και να τελειώνουμε επιτέλους με τα φετινά κουλουβάχατα των ελληνικών σίριαλ, εγώ Βάσω μου, να το ξέρεις έχω αρχίσει να βλέπω το τούρκικο του Antenna. Κι αν δω πως βαριέμαι, έννοια σου κι έχω κι άλλη εναλλακτική. Μπαίνω στο internet και βλέπω τον Πανούτσο και τον Καρπετόπουλο να σχολιάζουν τις εξελίξεις στο Μουντιάλ. Ε όχι και να παραχωρήσω την αθλητική μου ενημέρωση στις απελπιστικά αδιάφορες εκπομπές της κρατικής. Μπάστα…
Η ποντικίνα των καναλιών
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.