search
ΤΡΙΤΗ 23.06.2026 01:58
MENU CLOSE

Θεσσαλονίκη: Σε επίσχεση εργασίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ

10.10.2012 10:10
Θεσσαλονίκη: Σε επίσχεση εργασίας προχώρησαν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ
 - Media

Επίσχεση εργασίας ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ διεκδικώντας απλήρωτες υπερωρίες .

Επίσχεση εργασίας ξεκίνησαν οι εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ διεκδικώντας απλήρωτες υπερωρίες .

Με προσωπικό ασφαλείας λειτουργεί πλέον το ΕΚΑΒ ενώ ανάλογες κινητοποιήσεις γίνονται και σε άλλες πόλεις της Β. Ελλάδας.
 
«Δεν έχουν πληρωθεί νυχτερινά και υπερωρίες για τον Δεκέμβριο του 2011 και τον Μάρτιο του 2012 και αποζημίωση για τις εκτός έδρας μετακινήσεις από τον περασμένο Οκτώβριο. Θα συνεχίσουμε μέχρι να δικαιωθούμε» δήλωσε το μέλος της διοίκησης του σωματείου ΕΚΑΒ-2 Παναγιώτης Σπυρόπουλος.

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΡΙΤΗ 23.06.2026 01:05