Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Δεν είναι και ότι καλύτερο να ξυπνάς ένα πρωί και να βλέπεις την αλυσίδα που δημιούργησαν οι γονείς σου να είναι trend στο twitter με αρνητική δημοσιότητα, και αυτό να είναι μόνο ένα μπαλάκι τένις που σε λίγο θα γίνει χιονοστιβάδα που θα σε πλακώσει.
Το θέμα να παίζει στα κεντρικά δελτία ειδήσεων και σε όλα τα site, να παίρνει θέση ο Υπουργός Εργασίας και αναρχικές συλλογικότητες να εισβάλουν στα μαγαζιά του.
Ο λόγος για τον Αριστοτέλη Παντελιάδη των My Market o οποίος μίλησε για αυτή του την εμπειρία το βράδυ της Πέμπτης στο 9ο Συνέδριο Food Retail CEO Forum. “Είναι άλλο να ακούς για τη δύναμη των social media και άλλο να τη νιώθεις πάνω σου σαν μια μπουνιά” με τα λόγια αυτά ξεκίνησε την ομιλία του να τονίσει “Από τη μια μεριά, βλέπουμε μια εκπληκτική δύναμη στη διάδοση της πληροφορίας, αληθούς ή fake δεν έχει σημασία, και από την άλλη μεριά υπάρχει ένα όριο στο πώς αυτή η πληροφορία επηρεάζει πράγματι την καταναλωτική συμπεριφορά”.
Για τον ίδιο και την αλυσίδα του, σύμφωνα με τα λεγόμενα του φάνηκε ότι όλη αυτή η αρνητική δημοσιότητα δεν τους επηρέασε. “Δεν τολμώ να πω ότι είχε θετική επίδραση, μπορώ όμως με ανακούφιση να πω, ότι δεν υπήρξε καμία πραγματική αρνητική επίδραση στις επιλογές των πελατών μας σε ό,τι αφορά το κατάστημα” ανέφερε για να προσθέσει ότι τον προηγούμενο μήνα, η My Market έγραψε δύο φορές στα εβδομαδιαία μερίδια ιστορικό ρεκόρ.
Πηγή: fpress.gr
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.