Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Έρευνα σχετικά με τις συνήθειες αγοράς στα σούπερ μάρκετ, αλλά και κατανάλωσης συγκεκριμένων ειδών τροφίμων που διαμορφώθηκαν μέσα από τις συνθήκες της πανδημίας, διεξήγαγε η Focus Bari | YouGov.
Συνοπτικά, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας:
Όσον αφορά το κοινό που αγοράζει είδη super market online, είναι κατά βάση millennials (25-34 ετών), ενώ και οι millennials που δεν έχουν ακόμη κάνει αγορές online φαίνεται να είναι οι πιο θετικοί, λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία όσων θα εξέταζαν κάτι τέτοιο, έναντι όσων δεν θα το εξέταζαν.
Όπως αναμενόταν, οι κάτοικοι της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Θεσσαλονίκης έχουν μεγαλύτερη εμπειρία με τα online super market, λόγω και των περισσότερων διαθέσιμων επιλογών.
Μύκονος: «Προσκύνημα» για ένα ποτό στα Ματογιάννια- Χαμός από κόσμο… ένας με μάσκα (photo)
Φορολογικές δηλώσεις: Ανοίγει εντός των επόμενων ωρών η πλατφόρμα του Taxisnet (Video)
Επίδομα 534 ευρώ: Μέχρι σήμερα οι αιτήσεις για αναστολές Μαΐου
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.