Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αδιάβαστος σχετικά με το πώς λειτουργούν οι διαφημίσεις της Google που οι χρήστες βλέπουν στα διάφορα σάιτ πιάστηκε ο γνωστός δημοσιογράφος.
Ο Πάσχος Μανδραβέλης μάλλον σκεφτόταν ότι «έβγαλε λαβράκι» όταν ανέβασε στο Twitter σκρίνσοτ από το σάιτ της «Αυγής» με διαφήμιση που περιείχε και την σημαία της χούντας με το φοίνικα στο κέντρο του σταυρού.
«Και “Κάποιον πρέπει να τον πετάξουν από το παράθυρο” της @AvgiOnline» έγραψε ο δημοσιογράφος παρουσιάζοντας το επίμαχο σκρίνσοτ, ωστόσο αυτό που επακολούθησε μάλλον δεν το περίμενε.
Και «Κάποιον πρέπει να τον πετάξουν από το παράθυρο» της @AvgiOnline pic.twitter.com/M6BbXORBnu
— Paschos (@Mandravelis) July 20, 2021
Δεκάδες χρήστες του Twitter του επισήμαναν ότι οι διαφημίσεις της Google είναι προσαρμοσμένες στα στοιχεία που ο γίγαντας της διαδικτυακής αναζήτησης συγκεντρώνει από τη δραστηριότητα του κάθε χρήστη.
Δηλαδή, ανάλογα με τις αναζητήσεις -και όχι μόνο- των χρηστών, οι διαφημίσεις που βλέπουν είναι «καστομαρισμένες» στα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, αν κάποιος «καρφώθηκε» από το σκρίνσοτ δεν ήταν η «Αυγή», αλλά ο χρήστης που το κράτησε, αφού η επίμαχη διαφήμιση αφορά αυτόν και μόνο.
Η Google πετάει διαφημίσεις ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη εν τω μεταξύ. Πασχο εσένα λέει ακροδεξιό η Google, όχι την Αυγή. https://t.co/2EndKn4kop
— Ακραίος συνταγματολάγνος (@constads) July 20, 2021
1. Τεχνολογικός αναλφαβητισμός
2. Μαρτυράνε χωρίς ξύλο https://t.co/eG943Fl5Nf— Drone (@spigaro) July 20, 2021
Η κυκλωμένη διαφήμιση είναι Google Ad, και αυτές δεν τις διαχειρίζεται το εκάστοτε site. Δίνει τον χώρο στη Google κι αυτή εμφανίζει εκεί προσωποποιημένες διαφημίσεις σε κάθε επισκέπτη της σελίδας, ανάλογα με τις δικές του αναζητήσεις και προτιμήσεις. Oops. https://t.co/tUSzCUEeD1
— Γιώργος Ντόπουλος (@yX__) July 20, 2021
Ok boomer https://t.co/vk9glX6V6h
— Τελευταίος Επιζών (@C_C_socialgamer) July 20, 2021
Μπροστά στο ανεηλέτο τρολάρισμα, ο Π. Μανδραβέλης επιχείρησε να αμυνθεί με «νήμα» στο οποίο επιχείρησε να υποστηρίξει ότι το σάιτ θα έπρεπε να «κόβει» τις συγκεκριμένες διαφημίσεις, ωστόσο, όπως του επισημάνθηκε, αυτό μπορεί να γίνει μόνο ex post facto, δηλαδή, αφού η διαφήμιση εμφανιστεί.
Τελικά, το διαδίκτυο κρύβει παγίδες, ακόμα και για έμπειρους δημοσιογράφους, οι οποίοι, μάλιστα στο παρελθόν έχουν γράψει και βιβλία για τους υπολογιστές…
Διαβάστε επίσης
Ο Μπογδάνος πάει στη Βουλή την «ισλαμική αστυνομία» στην Αθήνα
Ανεξάρτητοι Έλληνες: Στελέχη που δεν πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ «φλερτάρουν» με τη Νέα Δημοκρατία
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.