Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στα ύψη έχει φτάσει ο πληθωρισμός στη Ελλάδα θυμίζοντας τις δεκαετίες του ’80 και του ‘ 90. Η ακρίβεια γονατίζει την ελληνική οικογένεια.
Οι τιμές καταναλωτή στη χώρα μας, σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση της Eurostat, έκαναν άλμα κατά 10,7% σε ετήσια βάση τον Μάιο.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι κάθε φορά που πήγαμε στο σούπερ μάρκετ τον μήνα Μάιο πληρώσαμε 10% περισσότερα χρήματα σε σχέση με πέρσι για τα ίδια προϊόντα. Την ιδια στιγμή οι μισθοί και τα εισοδήματα παραμένουν φυσικά καθηλωμένα
Σε σύγκριση με τον Απρίλιο, οι τιμές καταναλωτή στη χώρα μας αυξήθηκαν 1,2%, σύμφωνα με τη Eurostat.
Οπως αναφέρει το euro2day.gr, εξετάζοντας τις κύριες συνιστώσες του πληθωρισμού στην ευρωζώνη, η ενέργεια αναμένεται να έχει τον υψηλότερο ετήσιο ρυθμό (39,2%, έναντι 37,5% τον Απρίλιο), ακολουθούν τα τρόφιμα, το αλκοόλ και ο καπνός (7,5%, έναντι 6,3% τον Απρίλιο), τα μη ενεργειακά βιομηχανικά αγαθά (4,2%, έναντι 3,8% τον Απρίλιο) και οι υπηρεσίες (3,5%, έναντι 3,3% τον Απρίλιο).
Δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ότι το ράλι ανόδου των τιμών στη χώρα μας το σέρνουν τα καύσιμα με την αμόλυβδη να έχει σκαρφαλώσει στα 2,5 ευρώ το λίτρο.
Σημειώνεται, τέλος, ότι σύμφωνα με την Ελληνική Στατιστική Αρχή, ο ετήσιος πληθωρισμός στη χώρα μας τον Απρίλιο έφτασε στο 10,2%, ενώ τον Απρίλιο στην ευρωζώνη οι τιμές καταναλωτή είχαν αυξηθεί κατά 7,4% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τη Eurostat.
Διαβάστε επίσης
Έκθεση ΓΣΕΕ για ελληνική οικονομία: Δραματική συρρίκνωση του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.