search
ΣΑΒΒΑΤΟ 04.05.2024 07:45
MENU CLOSE

Γάμος… αλά σκωτσέζικα: Πώς οι κάτοικοι ενός νησιού έσωσαν τον γάμο ενός ζευγαριού από τις ΗΠΑ μέσα σε ένα βράδυ (photos)

28.06.2022 13:33
gamos_skotia_new
credit: Twitter/@portraitsskye

Τελικά όλα πήγαν τέλεια σε αυτόν τον γάμο, όπου τίποτα δεν πήγαινε καλά! Κι αυτό χάρη στους κατοίκους του σκωτσέζικου νησιού Σκάιε, οι οποίοι αξίζουν την διεθνή αναγνώριση για την ευγένεια και την αλληλεγγύη τους.

Η ιστορία της Αμάντα και του Πολ Ράισελ έφερε στο προσκήνιο τους νησιώτες και όχι άδικα. Το ζευγάρι έκανε πτήση 4000 μιλίων, από το Όρλαντο της Φλόριντα στο νησί Σκάιε της Σκωτίας, για να παντρευτεί, πραγματοποιώντας το όνειρό του.

Ήταν ένας γάμος που τον σχεδίαζαν δύο χρόνια και κόστισε στην Αμάντα και τον Πολ περισσότερες από 12.000 λίρες.

Όμως το όνειρό τους άρχισε να θολώνει όταν το αεροπλάνο τους από το Όρλαντο χρειάστηκε να προσγειωθεί στη Φιλαδέλφεια, κάτι που είχε ως συνέπεια να ταλαιπωρηθούν τρεις μέρες με τις επακόλουθες καθυστερήσεις στις πτήσεις μέχρι τον τελικό προορισμό.

«Είχαμε καθυστερήσεις, καθυστερήσεις, καθυστερήσεις», λέει χαρακτηριστικά ο Πολ στον Guardian. Εξουθενωμένοι και απογοητευμένοι έφτασαν τελικά στις 11 το βράδυ της Δευτέρας στο νησί Σκάιε της Σκωτίας, δηλαδή λίγες ώρες πριν από την προγραμματισμένη τελετή του γάμου. Εκεί όμως διαπίστωσαν ότι όλες οι αποσκευές τους είχαν χαθεί σε κάποιο από τα αεροδρόμια, όπου βρέθηκαν παγιδευμένοι…

Έτσι, η νύφη έμεινε χωρίς νυφικό και ο γαμπρός χωρίς κοστούμι…

«Δεν ξέραμε ότι οι αποσκευές δεν είχαν φορτωθεί, μέχρι που φτάσαμε», λέει η Αμάντα, η οποία για καλή της τύχη είχε πάρει μαζί της τις βέρες για τον γάμο. «Πήγαμε στον ιμάντα των αποσκευών και διαπιστώσαμε ότι οι βαλίτσες μας δεν ήταν εκεί. Κατέρρευσα, σκεπτόμενη ότι έπρεπε να αναβάλουμε τον γάμο, αφού δεν μπορούσαμε να κάνουμε τίποτα άλλο», λέει η Αμάντα.

Τότε εμφανίστηκε ως από μηχανής θεός η φωτογράφος Ρόζι Γούντχαους. «Τους είπα ότι ήμουν σίγουρη πως θα κάναμε τη δουλειά. Το Σκάιε είναι ένα καταπληκτικό μέρος», λέει η Ρόζι.

Λίγο πριν από τα μεσάνυχτα η φωτογράφος ανέβασε στον λογαριασμό της στα social media μία έκκληση για βοήθεια.

Και στις 7:30 το πρωί της Τρίτης, είχε πάρει δεκάδες προσφορές για βοήθεια. Στις 10, η Αμάντα είχε να διαλέξει ανάμεσα σε δέκα νυφικά και ο Πολ είχε ένα ολοκαίνουριο κιλτ για να φορέσει στον γάμο του!

Το μακιγιάζ ανέλαβε μία νησιώτισσα και η φωτογράφος άνοιξε το σπίτι της για να φάνε και να ντυθούν οι Αμερικανοί επισκέπτες.

«Οι ντόπιοι ανταποκρίθηκαν μέσα στη νύχτα, ξυπνήσαμε και είδαμε μια θαυμάσια ενορχηστρωμένη προσπάθεια για χάρη μας», λέει η Αμάντα.

«Ο κάθε ένας στον οποίον μας σύστησε η Ρόζι προσφέρθηκε να βοηθήσει και θα είναι για πάντα στις καρδιές μας», λέει η Αμάντα. «Οι άνθρωποι στο Σκάιε θα γίνουν διάσημοι στο Ορλάντο γιατί θα πούμε σε όλους ότι χάρη σε αυτούς η αγάπη μας θεμελιώθηκε σε μια μέρα γάμου που όλα πήγαν καλά, ενώ τίποτα δεν πήγαινε καλά. Δεν θα υπάρξουν ποτέ αρκετά λόγια για να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας».

Η Αμάντα πήγε στον γάμο με το νυφικό που της έδωσε μία νησιώτισσα,  η Τερέζα, που εργάζεται στην σχολική επιτροπή που έχει την ευθύνη για τα παιδικά γεύματα. Κατά σύμπτωση, την ίδια δουλειά κάνει και η Αμάντα στην Αμερική!

Διαβάστε επίσης:

Νάνσι Πελόζι: Σάλος από το βίντεο που τη δείχνει να σπρώχνει… κοριτσάκι! Τι απαντά η ίδια

Σύνοδος G7: Οι ηγέτες συμφώνησαν να μελετήσουν την επιβολή πλαφόν στη ρωσική ενέργεια

Ουκρανία: 18 νεκροί από το χτύπημα σε εμπορικό κέντρο στην Κρεμεντσούκ – Τουλάχιστον 36 οι αγνοούμενοι (photos/videos)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.