«Χορός» σποτ στο ραδιόφωνο - Αύξηση σχεδόν 13% στο 11μηνο σε σχέση με πέρυσι
Αύξηση 12,97% σημείωσε στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου ο διαφημιστικός χρόνος στο ραδιόφωνο, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.
Η κατηγορία τρόφιμα – ποτά παραμένει στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής.
Σε επίπεδο εμπορικών κατηγοριών, το top 3 καταλαμβάνουν σταθερά αλυσίδες σουπερμάρκετ, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης.
Διαβάστε επίσης:
Στην ΕΡΤ όλα συνεχίζονται, τίποτα δεν «κόβεται»
Τηλεθέαση ΠΣΚ: «Μία σου και μία μου» μεταξύ Μουντιάλ και «Η γη της ελιάς»