ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 10:09
MENU CLOSE

«Χορός» σποτ στο ραδιόφωνο - Αύξηση σχεδόν 13% στο 11μηνο σε σχέση με πέρυσι

06.12.2022 11:19

Αύξηση 12,97% σημείωσε στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου ο διαφημιστικός χρόνος στο ραδιόφωνο, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.

Η κατηγορία τρόφιμα – ποτά παραμένει στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής.

Σε επίπεδο εμπορικών κατηγοριών, το top 3 καταλαμβάνουν σταθερά αλυσίδες σουπερμάρκετ, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης.

Διαβάστε επίσης:

Πορτοσάλτε για πυροβολισμό 16χρονου από αστυνομικό: «Τη ΔΙΑΣ τι την θέλουμε; Να πίνει φραπέ;» (video)

Στην ΕΡΤ όλα συνεχίζονται, τίποτα δεν «κόβεται»

Τηλεθέαση ΠΣΚ: «Μία σου και μία μου» μεταξύ Μουντιάλ και «Η γη της ελιάς»

ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 10:05
Exit mobile version