search
ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 06:42
MENU CLOSE

«Πυρά» της προέδρου της ΡΑΣ προς την κυβέρνηση: Φτάνει με τον διασυρμό, τα ψέματα και τις δολοφονίες χαρακτήρα

22.03.2023 21:33
treno new

Για «διασυρμό, ψέματα και δολοφονία χαρακτήρων» κάνει λόγο η πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), Ιωάννα Τσιαπαρίκου, η οποία σε νέα ανάρτησή της επισημαίνει πως «η απόφαση της ΡΑΣ και εμού προσωπικά να σεβαστούμε το θεσμικό ρόλο μιας ανεξάρτητης Αρχής και να εργαζόμαστε όπως επιτάσσει η νομοθεσία έχει εκληφθεί ως αδυναμία και ένδειξη ενοχής».

Η κα Τσιαπαρίκου αναφέρει μεταξύ άλλων πως «επειδή οφείλουμε να δώσουμε απαντήσεις στον ελληνικό λαό και πρωτίστως στις οικογένειες των θυμάτων» και ξεκαθαρίζει τα εξής:

ΨΕΜΑ 1ο: Η ΡΑΣ είναι υπεύθυνη για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών μεταφορών

ΑΛΗΘΕΙΑ: Η ΡΑΣ είναι υπεύθυνη απολύτως να επιβάλλει στον ΟΣΕ την υποχρέωση να καταρτίσει, να καταγράψει και να κοινοποιήσει τις διαδικασίες που προβλέπει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Από τη στιγμή που οι διαδικασίες αυτές κατατεθούν στη ΡΑΣ, η ευθύνη υλοποίησης και απαρέγκλιτης εφαρμογής τους αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του ΟΣΕ.

Την ίδια ευθύνη έχει η Hellenic Train και οι υπόλοιπες Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις, μέσω του Σχεδίου Διαχείρισης Ασφαλείας της, με τη διαφορά ότι αυτό κατατέθηκε απευθείας στον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Σιδηροδρόμων (ΕΡΑ), ο οποίος ενέκρινε και την πιστοποίηση ασφαλείας, με 24 μάλιστα προβληματικά σημεία προς συμμόρφωση.

ΨΕΜΑ 2ο: Η ΡΑΣ είναι υπεύθυνη για την εκπαίδευση των Σταθμαρχών

ΑΛΗΘΕΙΑ: Σύμφωνα με τον ν.4632/19 αρθ.65, παρ.6: «Οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και ο διαχειριστής υποδομής ευθύνονται για το επίπεδο κατάρτισης και των προσόντων του προσωπικού τους που επιτελεί βασική εργασία ασφάλειας». Η ΡΑΣ, σύμφωνα με το ν.3911/11 είναι υπεύθυνη μόνο για την εποπτεία και τη διεξαγωγή εξετάσεων των μηχανοδηγών και εκδίδει την ευρωπαϊκή άδεια μηχανοδήγησης.

ΨΕΜΑ 3ο: Η ΡΑΣ έπρεπε να εποπτεύει και να «χτυπήσει καμπανάκια»

ΑΛΗΘΕΙΑ: Η ΡΑΣ με 5 πιστοποιημένους επιθεωρητές Μηχανικούς, διεξήγαγε ποιοτικούς, δειγματοληπτικούς ελέγχους στον ΟΣΕ και τις Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις, με τακτικούς και αιφνίδιους ελέγχους, κοινοποιούσε τις Μη Συμμορφώσεις και επέβαλε την άμεση αποκατάστασή τους. Αυτές είναι οι κατευθύνσεις του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων και η πρακτική που ακολουθείται σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

«Όποτε εντόπιζε κινδύνους για την ασφάλεια χτυπούσε εγκαίρως το «καμπανάκι» προς όλους τους εμπλεκόμενους, ΟΣΕ, Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις, υπουργείο και αυτό αποδεικνύεται εύκολα από τόνους αλληλογραφίας σχετικής με κινδύνους ασφάλειας: κίνδυνοι ηλεκτροπληξίας, κίνδυνοι πυρκαγιάς από πυκνή βλάστηση, κίνδυνοι ελλιπούς εκπαίδευσης, κίνδυνοι εργασιακής κόπωσης, κίνδυνοι υπέρβασης ταχυτήτων, κίνδυνοι σε ισόπεδες διαβάσεις, κλπ., κλπ., κλπ. Αυτά για αρχή. Θα επανέλθουμε. Η Αλήθεια και το Δίκιο θα επικρατήσει», καταλήγει η κυρία Τσιαπαρίκου.

Διαβάστε επίσης:

Κυψέλη: Άγριος ξυλοδαρμός του Χρήστου Ρήγα της Χρυσής Αυγής

Ακρίβεια: Θέρμανση, μαγείρεμα και… μπάνιο «κόβουν» οι Έλληνες

Λακωνία: 13χρονη βιάστηκε και έμεινε έγκυος – Κακοποιήθηκε και μετά τον τοκετό (Video)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 29.04.2024 06:42