Google: Μπλοκάρει εννέα χιλιάδες σποτάκια το λεπτό για λόγους προστασίας των χρηστών
Το 2022 η Google μπλόκαρε και αφαίρεσε περισσότερες από 5,2 δισ. διαφημίσεις επειδή παραβίασαν τους κανόνες πολιτικής της στις πλατφόρμες της.
Η εκστρατεία αυτή είναι παγκόσμιας εμβέλειας και πραγματοποιείται για την προστασία και την καλύτερη ενημέρωση των χρηστών, στο πλαίσιο προσπάθειας της εταιρείας να προλάβει κακόβουλη χρήση στις πλατφόρμες της οι οποίες φιλοξενούν διαφημίσεις.
Επίσης η Google περιόρισε 4,3 δισ. διαφημίσεις, μπλόκαρε τουλάχιστον 17 εκατ. διαφημίσεις, οι οποίες είχαν σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία, σύμφωνα με στοιχεία από την ετήσια έκθεση της Google για τη ασφάλεια στις διαφημίσεις εντός του προηγούμενου έτους (Ads Safety Report 2022).
Ακόμη, ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατ. λογαριασμούς διαφημιστών, ακριβώς επειδή παραβίασαν τους κανόνες της. Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισ. σελίδες. Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους. Αυτές περιλάμβαναν την επέκταση του προγράμματος επαλήθευσης των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της σε 10 νέες χώρες, την επέκταση της προστασίας για τους εφήβους και την ενίσχυση των πολιτικών της για τις εκλογικές διαφημίσεις.
Επιπλέον, πέρα από τις πολιτικές και την επιβολή τους, η εταιρεία επένδυσε στην ενημέρωση των χρηστών για τις επιλογές τους στο διαδίκτυο.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Google λανσάρει το Κέντρο Ελέγχου Διαφημίσεων (Ads Transparency Center), μια λίστα αξιόπιστων διαφημιστών από κάθε πλατφόρμα της εταιρείας, η οποία βοηθά τους χρήστες να ενημερωθούν αναφορικά με τους διαφημιζόμενους και τις διαφημίσεις που εμφανίζει ο τεχνολογικός κολοσσός.
Διαβάστε επίσης:
Pepper 96.6: Τρεις στον «αέρα» από τις 3 Απριλίου – Εκπομπές αρχίζει και η Αφροδίτη Σημίτη
«Συμπληγάδες» τηλεθέασης από τον Alpha- Mega-Σκάι
Τηλεοπτική έκπληξη: Ο Δημήτρης Κουτσούμπας στην εκπομπή της Ναταλίας Γερμανού (Video)