Netflix: Νέα προϊόντα και ανάπτυξη στην gaming αγορά
Στον τομέα του Netflix House ανακοινώθηκε ότι θα δημιουργηθούν προορισμοί σε φυσικούς χώρους οι οποίοι «θα συνδυάζουν φρέσκες, νέες ζωντανές εμπειρίες, βασισμένες σε επιτυχημένες σειρές, με την εστίαση και το λιανεμπόριο».
Σημαντικοί «παίκτες» αλλά με μικρότερη διείσδυση είναι το Prime video (3,6% της συνολικής θέασης στο στρίμινγκ) της Amazon, το Hulu (3,6% του τηλεοπτικού χρόνου ), το Disney+ (1,9%). Από την πίτα Ψηφιακών Μέσων Δικτύωσης το μεγαλύτερο κομμάτι κατέχει το YouTube (9%). Το στρίμινγκ καλύπτει πάντως το 37% του τηλεοπτικού χρόνου στις ΗΠΑ. Ελεύθερα και καλωδιακά κανάλια απορροφούν περίπου το 54% του τηλεοπτικού χρόνου των Αμερικανών.
Διαβάστε επίσης:
ΕΡΤ: Χωρίς «Τα Νούμερα» η ΕΡΤ1 – Σχέδια για ταινία
Google Doodle: Η Google τιμά τον Rashidi Yekini