search
ΣΑΒΒΑΤΟ 27.04.2024 10:21
MENU CLOSE

Flyover: Γιατί ο Ανδρουλάκης τα βάζει με την κυβέρνηση – H συνεννόηση με Αγγελούδη και η πρόταση του ΠΑΣΟΚ 

22.02.2024 07:48
flyover_new

Ως (και) βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης και μάλιστα πολύ καταγγελτικός λειτουργεί ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο οποίος δείχνει τεράστιο ενδιαφέρον για τα όσα συμβαίνουν στην εκλογική του περιφέρεια. 

Ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, ο οποίος βρίσκεται πολύ συχνά στην συμπρωτεύουσα έκανε πολύ σκληρή επίθεση στην κυβέρνηση για το Flyover το οποίο έχει «διαλύσει» τους κατοίκους της πόλης. Μάλιστα, για να τονίσει το μεγάλο πρόβλημα που υπάρχει ετοιμάσε και ένα διαδικτυακό σποτ στο οποίο εξηγεί τι συμβαίνει. 

Σύμφωνα με πληροφορίες του topontiki.gr για το ζήτημα έχει υπάρξει συνεννόηση και συζήτηση και με τον νυν δήμαρχο της πόλης και συνομιλητή του Νίκου Ανδρουλάκη, Στέλιο Αγγελούδη. Ο «ΠΑΣΟΚος» δήμαρχος είναι κατά του έργου ξεκαθαρίζοντας ότι «η ζωή των κατοίκων της πόλης του έχει αλλάξει προς το χειρότερο». 

Ο κ. Ανδρουλάκης, πραγματοποίησε ο ίδιος αυτοψία στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης, όπου θα κατασκευαστεί η υπερυψωμένη οδική αρτηρία. Σε δηλώσεις του ο κ. Ανδρουλάκης υποστήριξε πως το έργο ξεκίνησε χωρίς να έχει υλοποιηθεί το σύνολο του master plan, που είχε εγκριθεί το 2012.

«Flyover. Ή αλλιώς πώς να δυσκολέψεις με μια κίνηση τη ζωή μιας πόλης! Στη Θεσσαλονίκη με τα τόσα προβλήματα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να κάνει ένα ακόμα πείραμα», τόνισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ. «Ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος, που η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να μην κατασκευάσει, θα αποφόρτιζε σημαντικά την κυκλοφοριακή κίνηση, που εδώ και τέσσερις μήνες είναι ανυπόφορη για τους κατοίκους της Θεσσαλονίκης. Αναζητείται μια λογική απάντηση γιατί, ενώ προωθήθηκε η μελέτη του εξωτερικού οδικού δακτυλίου, σήμερα η κυβέρνηση αποφάσισε να εφαρμόσει ένα αποσπασματικό μέρος του έργου, το Flyover, και μάλιστα το πιο ανώριμο σε επίπεδο μελετών», συμπλήρωσε. 

Ο κ. Ανδρουλάκης υποστήριξε ότι «αυτή η κατάσταση οφείλεται στο ότι η κυβέρνηση έχει μια προτεραιότητα: Να υπηρετεί ισχυρά οικονομικά συμφέροντα και όχι τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών της Θεσσαλονίκης». 

Στο βίντεο που αναρτήθηκε στα Social Media του ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται και ο γραμματέας Υποδομών του κόμματος Δημήτρης Σαρηγιάννης, ο οποίος επισημαίνει στον κ. Ανδρουλάκη το τμήμα του έργου στο ύψος των Μετεώρων του Δήμου Νεάπολης-Συκεών όπου η προμελέτη προβλέπει την κατασκευή τούνελ μέσω του οποίου θα διέρχεται η υφιστάμενη οδός. Παρέμβαση ιδιαίτερα απαιτητική που εγείρει ερωτηματικά για το πώς θα εξασφαλιστεί παράλληλα με την κατασκευή του έργου η υπάρχουσα κυκλοφορία. 

Η πρόταση του ΠΑΣΟΚ

Στην Χαριλάου Τρικούπη έχουν εκφράσει την πλήρη αντίθεσή τους στην έναρξη του έργου, καθώς όπως ανέφερε στην δήλωση του ο Νίκος Ανδρουλάκης δεν έχει υλοποιηθεί ο εξωτερικός οδικός δακτύλιος Θεσσαλονίκης (ΕξΟΔ).

Ο ΕξΟΔ, όπως υπογραμμίζουν «θα αποφόρτιζε την υφιστάμενη περιφερειακή οδό εκτρέποντας τις διαμπερείς κινήσεις εκτός του πολεοδομικού ιστού, σχεδιασμός που θα επέφερε μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων, που είναι ήδη αυξημένοι στην πόλη. Με το Flyover όλες οι κυκλοφοριακές κινήσεις θα διέρχονται από την υφιστάμενη περιφερειακή». Ο τομέας υποδομών μάλιστα υποστηρίζει ότι «το έργο του ΕξΟΔ έχει εγκεκριμένη περιβαλλοντική αδειοδότηση από το 2018, μελετητική ωριμότητα και δεν επηρεάζει το δάσος του Σέιχ Σου. H “Εγνατία Οδός Α.Ε.” σύμφωνα με το ΦΕΚ 1505/06.09.2010 έχει την αρμοδιότητα μελέτης και κατασκευής του ΕξΟΔ, συνεπώς είναι θέμα πολιτικών ευθυνών το ότι προηγήθηκε η κατασκευή της υπερυψωμένης αρτηρίας Flyover και δεν δημοπρατήθηκε ο ΕξΟΔ». 

Κόντρα (και) Αγγελούδη με την κυβέρνηση

Την ίδια ώρα στα «κόκκινα» είναι η κόντρα του Στέλιου Αγγελούδη με την κυβέρνηση. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης δεν αποκλείει το ενδεχόμενο οι κάτοικοι της πόλης αλλά και η δική του δημοτική αρχή να «βγει στους δρόμους». 

Σε ειδική συνεδρίαση στο δήμο Θεσσαλονίκης ο κ. Αγγελούδης ανέφερε: «το έργο έχει αλλάξει τη ζωή μας, προφανώς προς το χειρότερο». Στις προτάσεις που κάνει ο δήμαρχος της πόλης είναι τα έργα να αναβληθούν μέχρι την έναρξη του μετρό και την έλευση των 110 ηλεκτρικών λεωφορείων

Λόγω των έργων παρουσιάζονται και τεράστιες καθυστερήσεις στους δρόμους και για τα οχήματα του ΕΚΑΒ, καθώς σύμφωνα με εκπροσώπους του Κέντρου Άμεσης Βοήθειας η πρόσβαση σε ένα περιστατικό ήταν από 5 έως 6 λεπτά, πλέον δεν μπορεί να μπει χρονικό περιθώριο. Ήδη υπήρξαν προβλήματα με δύο οχήματα. 

Το μήνυμα της κυβέρνησης δια στόματος και του αρμόδιου Υφυπουργού Νίκου Ταχιάου είναι πως «το έργο θα προχωρήσει. Θα υπερασπιστούμε την επιλογή αυτή που θεωρούμε ότι είναι υπέρ της πόλης». 

Γιατί «ταλαιπωρείται» η Θεσσαλονίκη 

Όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που οι αντιδράσεις στη Θεσσαλονίκη για το κυκλοφοριακό έμφραγμα είναι τεράστιες. Κορυφαίο πρόβλημα της πόλης είναι άλλωστε και η απουσία συγκοινωνιών και υποδομών. 

Παρά το γεγονός ότι μιλάμε  για έναν αυτοκινητόδρομο πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, το οποίο ως πρακτική έχει εγκαταληφθεί στη Δύση τα τελευταία χρόνια, στην κυβέρνηση επιμένουν ότι το έργο θα διπλασιάσει τη χωρητικότητα της περιφερειακής οδού, ενώ παράλληλα θα τρέξουν και τα έργα συντήρησης του υφιστάμενου περιφερειακού δρόμου. 

Διαβάστε επίσης:

ΑΔΕΔΥ: 24ωρη απεργία στις 28 Φεβρουαρίου – «Οι ζωές μας πάνω από τα κέρδη τους»

Κρούσμα μηνιγγίτιδας στο πανεπιστήμιο της Πάτρας

Σεισμός 3,8 Ρίχτερ «ταρακούνησε» στην Κρήτη

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 27.04.2024 10:15