Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Τελείως διαφορετική θα είναι η εικόνα της γραμμής 1 του μετρό – του γωνστού σε όλους μας Ηλεκτρικού – τα επόμενα χρόνια
Παρά το γεγονός ότι εξυπηρετεί καθημερινά δεκάδες χιλιάδες κατοίκους και επισκέπτες της πρωτεύουσας, o «Ηλεκτρικός» δεν φέρει τα ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά με τις υπόλοιπες γραμμές.
Τα ανεξίτηλα γκράφιτι, τα αποσαθρωμένα βαγόνια, η βρωμιά στους σταθμούς είναι η εικόνα που αντικρύζουν καθημερινά οι επιβάτες.
Μην ξεχνάμε ότι οι συρμοί του λειτουργούν από το 1984 και έχουν ξεπεράσει το προσδοκώμενο χρόνο ζωής που είναι τα 30 χρόνια, όπως αναφέρει και το carandmotor.gr.
Ηδη είναι σε εξέλιξη ο εκσυγχρονισμός 14 συρμών ώστε να γίνει η Γραμμή 1 πιο ελκυστική για τους επιβάτες.
Η Κομισιόν έχει εγκρίνει τη χρηματοδότηση για την ανακαίνισή τους, ενώ όπως έχει δηλώσει η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, με το έργο αναμένονται σημαντικά περιβαλλοντικά οφέλη, εξοικονόμηση ενέργειας, και πιο αξιόπιστες δημόσιες συγκοινωνίες για τον πολίτη.
Ενδεικτικά, οι αλλαγές που θα γίνουν στους 14 συρμούς είναι οι εξής:
Ταυτόχρονα έχουν δρομολογηθεί οι επεκτάσεις της γραμμής και η δημιουργία νέων σταθμών.
Η μία επέκταση είναι αυτή προς το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, το οποίο σε ετήσια βάση δέχεται εκατομμύρια επισκέπτες.
Έχει ολοκληρωθεί η μελέτη χάραξης που προβλέπει τη δημιουργία ενός υπόγειου κλάδου της Γραμμής 1 μέσω διακλάδωσης μετά τον σταθμό Θησείου, με τη γραμμή να έχει μήκος περίπου 3,5 χλμ. και 4 σταθμούς: Άνω Πετράλωνα, Πλατεία Δαβάκη, Λόφος Φιλαρέτου και το Κέντρο Πολιτισμού.
Στο έργο, προϋπολογισμού περί τα 450 εκατ. ευρώ αναφέρθηκε πρόσφατα και o Γενικός Διευθυντής του ΚΠΙΣΝ, κ. Δημήτρης Πρωτοψάλτου, επισημαίνοντας ότι αποτελεί διαχρονικό αίτημα του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και υποχρέωση του ελληνικού δημοσίου.
Η χρηματοδότηση του έργου δεν αποτελεί πρόβλημα, καθώς τα έργα μετρό προκρίνονται από την ΕΕ και στηρίζονται από την ΕΤΕπ.
Η δεύτερη επέκταση που σχεδιάζεται είναι αυτή από την Κηφισιά έως τον Κόμβο της Βαρυμπόμπης.
Η επέκταση εξετάζεται να γίνει με υπογειοποίηση του σημερινού τερματικού σταθμού «Κηφισιά» και μετά με σήραγγα περίπου 2,5-3 χιλιομέτρων να δημιουργηθεί ο ενδιάμεσος σταθμός «Νέα Ερυθραία» και τελικά η γραμμή να καταλήγει σε τερματικό σταθμό στη Βαρυμπόμπη.
Διαβάστε επίσης
Θεσσαλονίκη: «Καμπάνα» 1.500 ευρώ για κάψιμο κλαδιών σε χωράφι
Αίθριος καιρός με υψηλές θερμοκρασίες – Πού θα βρέξει (videos)
Βόλος: Άντρας έσπασε το αυτοκίνητο της πρώην συντρόφου του με καδρόνι
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.