Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στην εποχή του διαδικτύου και των social media είναι συχνό το φαινόμενο των… στρατευμένων λογαριασμων, δηλαδή ατόμων ή και ομάδων που μέσα από τις αναρτήσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προωθούν θέσεις και προτάσεις κομμάτων -και της κυβέρνησης.
Τα φιλοκυβερνητικά «παπαγαλάκια» στα social media, λοιπόν, στην προσπάθειά τους να δείξουν ότι όλα πάνε πρίμα ειδικά στην οικονομία, αξιοποιούν κάθε τριήμερο ή εορταστική περίοδο για να αναφέρουν ότι τα θέρετρα (καλοκαιρινά ή χειμερινά) είναι γεμάτα κόσμο, ως απόδειξη ότι ο κόσμος έχει λεφτά για να μπορεί να κάνει έστω μια ολιγοήμερη απόδραση, ως δείγμα ευημερίας.
Έλα, όμως, που φτάνει μια δημοσκόπηση για να γίνει αυτό το αφήγημα σμπαράλια: στη μέτρηση της Metron Analysis για το Mega, στο ερώτημα αν θα πάτε ταξίδι ή εκδρομή (έστω μιας διανυκτέρευσης) στη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, το συντριπτικό 76% λέει ότι θα μείνει στο σπίτι του και μόλις το 23% λέει ότι θα πάει κάπου. Και κάπως έτσι… βυθίζεται αύτανδρο το επιχείρημα των «τεραστίων πληροτήτων», ως απόδειξη ότι ο κόσμος έχει λεφτά.
Διαβάστε επίσης:
Μητσοτάκης από Σύνοδο Κορυφής: Αναγκαίο να υλοποιηθεί η έκθεση Ντράγκι
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.