ΣΑΒΒΑΤΟ 16.08.2025 19:42
MENU CLOSE

Ο Όμιλος Σφακιανάκη φέρνει τη Suzuki κοντά στην κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου το 2024

16.02.2025 08:10

Ο Όμιλος Σφακιανάκη, μέσω μιας μεθοδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής το 2024, κατάφερε να φέρει τη Suzuki ένα βήμα πριν την κορυφή της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Μετά την εξαιρετική πορεία της BYD το 2024, ο Όμιλος Σφακιανάκη, τώρα και με τη Suzuki, επιβεβαιώνει τη θέση του ως ηγέτης στον κλάδο, γνωρίζοντας πώς να υποστηρίζει και να ενισχύει τις δυνατότητες των συνεργαζόμενων brands και να τα καθιστά πρωταγωνιστές στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών.

Ο κ. Σταύρος Π. Τάκης, ο οποίος κήρυξε την έναρξη του συνεδρίου μαζί με τον κ. Christian Τάκη, ευχαρίστησε τους αντιπροσώπους και υπογράμμισε τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας και της νέας γενιάς επιχειρηματιών στην αντιμετώπιση των μελλοντικών προκλήσεων. Επίσης, τόνισε την στρατηγική εστίαση στην εμπειρία του πελάτη, αποδίδοντας έτσι τη μεγάλη επιτυχία του brand Suzuki στην ελληνική αγορά στον Όμιλο Σφακιανάκη.

Στο συνέδριο, αναφέρθηκε ότι οι στόχοι για το 2025 είναι υψηλοί, καθώς ο Όμιλος Σφακιανάκη θα αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της Suzuki στην Ελλάδα. Επιπλέον, τα στελέχη της Suzuki Motor Corporation ανέφεραν ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2025 αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο e-VITARA σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας.

Διαβάστε επίσης

ISOMAT: Κύκλος εργασιών άνω των 114 εκ. ευρώ στον όμιλο για το 2024 με τριετές επενδυτικό πλάνο

Απογοητευτικά αποτελέσματα για την ταχύτητα του ίντερνετ στην Ελλάδα σύμφωνα με την έκθεση Speedtest 2024

Iσχυρή ανάπτυξη για την Coca-Cola HBC το 2024 με αύξηση εσόδων και όγκου σε όλες τις κατηγορίες

ΣΑΒΒΑΤΟ 16.08.2025 19:34
Exit mobile version