Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Την ανομολόγητη παραδοχή – στις τάξεις των στελεχών τηλεοπτικών σταθμών παγκοσμίως – ότι η γενιά Ζ και η αμέσως προηγούμενη των Μillennials διατηρούν τουλάχιστον υποτυπώδεις σχέσεις με την παραδοσιακή τηλεόραση έρχεται να επιβεβαιώσει νέα έρευνα της Deloitte.
Με έναν τίτλο η έρευνα λέει ότι οι µετα-millennials και όσοι δημογραφικά ανήκουν στην αμέσως προηγούμενη γενιά -δηλαδή οι το πολύ 40άρηδες- βρίσκουν το περιεχόμενο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης πιο σημαντικό από ότι το περιεχόμενο των καναλιών.
Το καινούργιο στην υπόθεση είναι πως το YouTube – το οποίο από μόνο του αποτελεί κίνητρο για τα σόσιαλ μίντια – έχει κατακτήσει το υψηλότερο μερίδιο στις μετρήσεις της Nielsen στην τηλεόραση (συμπεριλαμβανομένου και του περιεχομένου στις πλατφόρμες streaming) και στους διανομείς περιεχομένου (περιλαμβάνει τους πάντες και τα πάντα σε ότι αφορά στην διανομή οπτικοακουστικού υλικού).
Οι νέοι ηλικιακά καταναλωτές οπτικοακουστικού περιεχομένου, αποτελούν σημαντικό μέρος αυτού του φαινομένου, καθώς συνεχίζουν να αναζητούν στενότερες σχέσεις με τους σημαντικούς παράγοντες επιρροής και τις προσωπικότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – οι οποίοι δεν είναι μόνο στο TikTok, ή στο Instagram, αλλά και σε μεγάλες πλατφόρμες ψηφιακού βίντεο.
Η Nielsen αναφέρει ότι το κοινό – ανεξαρτήτως ηλικίας – χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο το YouTube για να έχει πρόσβαση σε περιεχόμενο που εμφανίζεται επίσης σε εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον για τα podcasts «βίντεο» στο YouTube.
Η Deloitte αναφέρει ότι ουσιώδες εύρημα στην έρευνα της είναι ότι η γενιά Z αφιερώνει περίπου 50 λεπτά περισσότερα την ημέρα στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και 43 λεπτά λιγότερα στην παραδοσιακή τηλεόραση και τα Μέσα Ενημέρωσης. Πρόκειται για σημαντική μεταβολή, η οποία δεν φαίνεται να ανακόπτεται.
Σημαντικός παράγοντας είναι το οικονομικό. Ό,τι είναι συνδρομητικό αντιμετωπίζει την ίδια πρόκληση. Επίσης υπάρχει ένας κόσμος ο οποίος ακριβώς για οικονομικούς λόγους «μπαινοβγαίνει» στις συνδρομητικές πλατφόρμες και τις επι πληρωμή υπηρεσίες streaming. Επιπροσθέτως, οι νεαροί καταναλωτές είναι πιο ευάλωτοι σε τέτοιου είδους μηνιαίες δαπάνες.
Στον αντίποδα υπάρχουν τα ψηφιακά Μέσα, όπως το YouTube και οι άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Δεν είναι διόλου τυχαίου το γεγονός ότι το 66% των Millennials και GenZers είναι εγγεγραμμένοι σε πλατφόρμες προγραμμάτων χωρίς συνδρομή αλλά με διαφημίσεις (FAST) στο περιεχόμενο τους, πολλές από τις οποίες δεν έχουν ακριβό οπτικοακουστικό υλικό, ούτεβεβαίως εμπλουτίζονται, πολύ συχνά-πυκνά, με νέο πρωτότυπο πρόγραμμα.
Αυτές οι τάσεις δεν θα πάψουν, θεωρούν εξ Αμερικής αναλυτές που κοιτούν τους μετασχηματισμούς του κλάδου σε παγκόσμια κλίμακα, υποστηρίζοντας πως η παρακολούθηση περιεχομένου, κάθε είδους, μέσα από οποιουδήποτε σχήματος οθόνη μόνον καλό μπορεί να θεωρείται.
Διαβάστε επίσης
Από τα likes στις πωλήσεις: Πώς το TikTok ενισχύει τις επιχειρήσεις – Χρηστικός οδηγός
Action24: Αφιέρωμα για τα 94 χρόνια από την ίδρυση του Astera-Aktor
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.