Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Την θέση ότι δεν ολιγώρησε, ούτε αδιαφόρησε για το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας διατύπωσε από το βήμα της Βουλής ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, κατά τη συζήτηση για τη σύσταση προανακριτικής επιτροπής.
«Δεν θα ξεχάσω ποτέ τη νύχτα της 28/2, ούτε τις σκέψεις που με κατέκλυσαν όταν δέχθηκα το τηλεφώνημα, την αγωνία για τα θύματα και τον αριθμό που μεγάλωνε, την οδύνη που με συνετάραξε όταν αντίκρυσα τον τόπο τραγωδίας, τα δάκρυά μου ήταν αληθινά, οι εικόνες έμειναν ζωντανές, δεν υπήρξε ημέρα που να μην το σκεφτώ», είπε ο κ. Καραμανλής.
«Τα Τέμπη έγιναν σε πεδίο σφοδρής αντιπαράθεσης που μετατράπηκε σε πολιτική εκμετάλλευση, όσες επιθέσεις κι αν δέχθηκα, δεν αντιπαρατέθηκα, ενώ η συνειδητή απουσία μου από τα ΜΜΕ παρερμηνεύθηκε ως ενοχή, όποτε μου ζητήθηκε τοποθετήθηκα εδώ. Τάσσομαι υπέρ της νομιμότητας, έχω εμπιστοσύνη στη Δικαιοσύνη.
Οι πολίτες δεν ζητούν κραυγές αλλά την αλήθεια, καλύτερους σιδηροδρόμους, έκανα όσα μπορούσα, δεν ολιγώρησα, δεν αδιαφόρησα, δικαιοσύνη θέλουν όλοι, οι συγγενείς, δικαιοσύνη θέλω κι εγώ, στηρίζω ολόψυχα την πρόταση της ΝΔ και το ίδιο ζητώ να κάνουν συνάδελφοι βουλευτές, θέτω εαυτόν στην κρίση Δικαιοσύνης, καμία υπόνοια ότι ψάχνω ασπίδα στην πλειοψηφία, από σεβασμό στη μνήμη όσων χάθηκαν.
Για τον σταθμάρχη ο πρώην υπουργός υποστήριξε ότι «δεν ήταν ρουσφέτι, ήταν δημόσιος υπάλληλος που κατατάχθηκε στον ΟΣΕ μέσω κινητικότητας» και πρόσθεσε ότι για τη θέση εμφανίστηκε ο σταθμάρχης και άλλος ένας υποψήφιος.
«Αυξήσαμε τη χρηματοδότηση. Η ετήσια επιχορήγηση δεν μπορούσε να γίνει πριν το 2022, λόγω του μακροπρόθεσμου σχεδίου που είχε ψηφίσει ο ΣΥΡΙΖΑ το 2015 και το 2018. Δεν καθίσαμε με σταυρωμένα τα χέρια, αλλά κινηθήκαμε μέσα στα επιτρεπόμενα δημοσιονομικά όρια», ανέφερε.
«Δεν ζήτησε κανείς να κλείσει ο σιδηρόδρομος. Ούτε οι συνδικαλιστές, ούτε η ΡΑΣ, ούτε κανείς. Αλλά πώς θα έκλεινε νόμιμα ο σιδηρόδρομος, όταν υπήρχε πιστοποιητικό ασφαλείας που χορήγησε η ΡΑΣ στον ΟΣΕ για πέντε χρόνια έως το 2026. Πώς θα έκλεινε ο σιδηρόδρομος όταν η Hellenic Train είχε πάρει πιστοποιητικό ασφαλείας λίγες ημέρες πριν το δυστύχημα», είπε.
Σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας, υποστήριξε ότι «τη στιγμή του δυστυχήματος λειτουργούσαν σε ποσοστό 14% στο βασικό ευρωπαϊκό δίκτυο», προσθέτοντας ότι «η απουσία τους δεν προκαλεί από μόνη της ατύχημα» και υποστήριξε ότι «αν τηρείται ο γενικός κανονισμός λειτουργίας, η κυκλοφορία είναι ασφαλής και χωρίς το ERTMS».
Διαβάστε επίσης:
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.