ΔΕΥΤΕΡΑ 11.08.2025 22:47
MENU CLOSE

Σάλος με απόφαση της L’Oréal: Προσέλαβε σταρ του OnlyFans για νέα καμπάνια

09.08.2025 18:27

Ο κολοσσός καλλυντικών L’Oréal προκάλεσε αντιδράσεις προσλαμβάνοντας την Αμερικανίδα δημιουργό περιεχομένου ενηλίκων Ari Kytsya, γνωστή για το πορνογραφικό υλικό που δημοσιεύει στο OnlyFans, ως πρέσβειρα της μάρκας μακιγιάζ Urban Decay, η οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε εφήβους.

Η απόφαση της L’Oréal καταγγέλεται πως παραβιάζει τον «Χάρτη Αξιών» της εταιρείας, ο οποίος ορίζει ότι οι influencers δεν πρέπει να έχουν δημοσιεύσει πορνογραφικό υλικό ή περιεχόμενο αντίθετο στις αξίες «σεβασμού, ανοχής και ένταξης».

Η Penny East, διευθύνουσα σύμβουλος της Fawcett Society, δήλωσε ότι η συνεργασία «σπάει ένα νέο όριο» στην εμπορική ενσωμάτωση του OnlyFans και προκαλεί «εύλογη ανησυχία». Όπως είπε, «χιλιάδες πολύ νεαρές γυναίκες εγγράφονται στην πλατφόρμα ελπίζοντας σε φήμη και πλούτο, αλλά η πλειοψηφία κερδίζει ελάχιστα, με την πίεση να οδηγεί σε ολοένα πιο ακραίο περιεχόμενο».

Η L’Oréal υπερασπίστηκε την επιλογή, τονίζοντας την «καλλιτεχνία και αυθεντικότητα» της Kytsya, αλλά και τον ανοιχτό διάλογό της με την κοινότητα σχετικά με τις «χαρές, προκλήσεις και κινδύνους» της δουλειάς της.

Η καμπάνια, που έχει ξεπεράσει τις 18,7 εκατ. προβολές στο TikTok της Urban Decay, περιλαμβάνει εικόνες με pixel της Kytsya και σλόγκαν «Στη UD αρέσει το ωμό», ενώ η ίδια καλεί σε «μακιγιάζ χωρίς λογοκρισία… στη σκηνή, στην κάμερα και στο στρώμα». Η Urban Decay, που ιδρύθηκε το 1996 και εξαγοράστηκε από τη L’Oréal το 2012, είναι γνωστή για προκλητικές ονομασίες προϊόντων όπως οι σκιές «Naked» και το eyeliner «Perversion».

Η Kytsya προωθεί ανοιχτά τα οφέλη της βιομηχανίας ενηλίκων, υποστηρίζοντας ότι μπορεί να προσφέρει υψηλά έσοδα για επενδύσεις. Προειδοποιεί, ωστόσο, κορίτσια «που μόλις έκλεισαν τα 18» να μην βιαστούν, επισημαίνοντας τους κινδύνους και την ανάγκη για συχνές εξετάσεις ΣΜΝ.

@urbandecaycosmetics red flags, tall hot men, + @notburnttoasthehe on today's episode of Hot Face, Hot Takes 🫦 #urbandecay #arikytsya #hottakes ♬ original sound – urban decay

Η υπόθεση έρχεται μετά τις αντιδράσεις σε άλλη περίπτωση διάσημης performer του OnlyFans, της Bonnie Blue, για την οποία Visa και Diageo απέσυραν διαφημίσεις από ντοκιμαντέρ του Channel 4.

Ο Farhad Divecha, CEO της AccuraCast, δήλωσε ότι η χρήση δημιουργών περιεχομένου ενηλίκων σε mainstream καμπάνιες παραμένει σπάνια, αλλά «η σημερινή κοινωνία είναι πιο δεκτική» και η διαμάχη μπορεί να αυξήσει την προβολή.

Η Kytsya ευχαρίστησε την Urban Decay, λέγοντας: «Οι περισσότερες μάρκες διστάζουν λόγω του περιεχομένου μου. Χαίρομαι που επέλεξαν να συνεργαστούν μαζί μου».

Διαβάστε επίσης:

Ελεωνόρα Ζουγανέλη: Η ποιητική ανάρτηση της από τη Χίο – «Θέλω να ζήσω ενωμένη και ολόκληρη»

«Με φάγατε μωρέ»: Το απρόοπτο λίγο πριν το ταξίδι στην Ίμπιζα για τα γενέθλια της Ιωάννας Τούνη

Φίλιππος Μιχόπουλος – Κωνσταντίνα Ευριπίδου: Η πρώτη κοινή φωτογραφία από τις καλοκαιρινές διακοπές

ΔΕΥΤΕΡΑ 11.08.2025 22:41
Exit mobile version