Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Στο AI και την τεχνολογική εκπαίδευση του προσωπικού της, με αποτέλεσμα να εξειδικεύεται πλέον σε λύσεις AI και ψηφιακού μετασχηματισμού, επενδύει η TP Greece τα τελευταία χρόνια κάτι που αποτυπώνεται σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών της, από το customer journey, που περιλαμβάνει B2B και B2C pre-sales και after-sales υποστήριξη, έως προηγμένες business, digital και data υπηρεσίες.
Η εταιρεία που το 2024 έφτασε να κάνει τζίρο πάνω από 464 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 65 εκατ. ευρώ, έχει 78 πελάτες από Ελλάδα και εξωτερικό εκ των οποίων οι 16 εντάσσονται στον S&P 500 και 8 στον Nasdaq 100.
Η εταιρεία απασχολεί πάνω από 12.000 εργαζόμενους στην Ελλάδα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Χανιά, που μιλούν 42 γλώσσες και προέρχονται από 110 εθνικότητες (είναι ο 4ος-5ος μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας)
Ανάμεσα στους πελάτες της είναι και οι Eurobank και Alpha Bank ενώ από διεθνείς συνεργάτες είναι η Mercedes και το Netflix. Για την Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία η εταιρεία παρέχει πολυγλωσσικές λειτουργίες 24 ώρες/7 μέρες την εβδομάδα και για το δεύτερο διαθέτει ειδική ερευνητική ομάδα που διεκπεραιώνει ευαίσθητες υποθέσεις.
Επίσης η εταιρεία θέλει να δημιουργήσει στην Ελλάδα έναν ευρωπαϊκό κόμβο καινοτομίας με τη δημιουργία ενός πρότυπου κέντρου ανάπτυξης τεχνολογίας του Innovation Lounge.
Πρόκειται για ένα χώρο όπου φιλοξενεί πελάτες, συνεργάτες και ομάδες της TP Greece, προσφέροντας ένα περιβάλλον όπου η τεχνητή και η συναισθηματική νοημοσύνη (AI & EI) συναντούν την ανθρώπινη εμπειρία για να μετατραπούν σε πρακτικές λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού.
Όπως ανέφεραν τα διοικητικά στελέχη, στο Innovation Lounge έχουν πρόσβαση και οι εργαζόμενοι. Συγκεκριμένα μπορούν να πάνε στο ΑΙ Training Center και να μάθουν ότι χρειάζονται από μεθόδους και εργαλεία μέχρι και λύσεις για να βελτιστοποιήσουν την εργασία τους.
Σε ότι αφορά τις ευκαιρίες και προοπτικές ανάπτυξης που δίνονται στο ανθρώπινο δυναμικό, η επικεφαλής της εταιρίας ανέφερε ότι το 91% της διοικητικής ομάδας ήταν κάποτε στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Επίσης σε ότι αφορά το προσωπικό η TP Greece προσφέρει πακέτο ομαδικής ασφάλισης υγείας σε συνεργασία με την NN, αλλά και την υπηρεσία συμβουλευτικής ιατρικής Doctor Anytime, όπως και γραμμή ψυχολογικής και διατροφικής υποστήριξης.
«Η ανάπτυξη για εμάς ξεκινάει και τελειώνει με τους ανθρώπους και τις ομάδες μας αλλά και με την κοινότητα. Γι’ αυτό και επενδύουμε συνεχώς στις ομάδες μας, δίνουμε ευκαιρίες ανάπτυξης στους εργαζομένους μας», ανέφερε χαρακτηριστικά η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece. «Συνδυάζοντας τεχνολογία και ενσυναίσθηση, η εταιρεία ενισχύει τον ρόλο της ως Digital Partner» συμπληρώνει.
«H TP εδώ και αρκετά χρόνια δεν είναι ένας απλός πάροχος υπηρεσιών. Είναι ο digital partner της κάθε εταιρείας, αυτός που σχεδιάζει και υλοποιεί end-to-end λύσεις με υψηλή προστιθέμενη αξία για τους πελάτες μας. Το Innovation Lounge εκφράζει αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση, καθώς συνδυάζει τεχνολογία, εκπαίδευση και συνεργασία σε ένα περιβάλλον όπου οι ιδέες γίνονται πράξη», δήλωσε η Charlotte Foucteau, CEO της TP Greece.
Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του Innovation Lounge ανέλαβε η YARD, ένα δημιουργικό γραφείο που ειδικεύεται στην ανάπτυξη βιωματικών έργων και τεχνολογιών με έμφαση στο storytelling και τις μοναδικές εμπειρίες.
«Ο σχεδιασμός βασίστηκε στην ανάγκη για έναν χώρο που δεν είναι μόνο όμορφος αλλά και λειτουργικός. Θέλαμε να υποστηρίξουμε τη συνεργασία, τη συνδημιουργία και την παρουσίαση σύνθετων λύσεων με τρόπο απλό και βιωματικό. Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον που ζωντανεύει μέσα από τη χρήση του και εξελίσσεται μαζί με την εταιρεία και τους ανθρώπους της», ανέφεραν οι Όλγα Μαυροειδή και Δημήτρης Αλεξόπουλος από τη YARD.
Από την πλευρά του, ο Οδυσσέας Χριστοφορίδης, CTO της TP Greece, ανέφερε: «Το Innovation Lounge μας δίνει τη δυνατότητα να παρουσιάζουμε στους πελάτες μας πρακτικές εφαρμογές AI – από data analytics έως λύσεις αυτοματοποίησης – πάντα με το ανθρώπινο στοιχείο να καθοδηγεί τη χρήση τους. Ο στόχος μας δεν είναι μόνο η τεχνολογική πρόοδος, αλλά η δημιουργία εμπειριών που συνδυάζουν ταχύτητα, ακρίβεια και ουσιαστική σύνδεση».
Διαβάστε επίσης:
Δίρφυς: Σημαντική αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας το 2024 με στρατηγικές επενδύσεις ανάπτυξης
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.