The Guardian: Λιγότερες διαφημίσεις στις ιστοσελίδες, περισσότερη εμπιστοστοσύνη και ικανοποίηση από τους αναγνώστες τους
Οι ψηφιακοί εκδότες που επιλέγουν τη μικρότερη δυνατή προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες τους, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες αλλά και με το ευρύ κοινό, αναφέρει ο Guardian, με αφορμή φρέσκια έρευνα του.
Η έρευνα, με σκοπό την κατανόηση της περιήγησης των χρηστών στο διαδίκτυο, έδειξε ότι πάνω από τους μισούς (55%), ένιωσαν εκνευρισμό και απογοήτευση σε περιβάλλοντα «υψηλής διαφήμισης». Αντίθετα, το 73% των αναγνωστών δήλωσαν πως εμπιστεύονται τους εκδότες που κινούνται σε περιβάλλοντα «χαμηλής προβολής διαφημίσεων», σημειώνοντας πως έτσι νιώθουν πως έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενο.
Επισης το 63% του συνόλου (αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.800 ατόμων), ανέφερε πως έχει θετική στάση σε εμπορική φίρμα που προβάλλεται σε περιβάλλον «χαμηλής διαφήμισης», ενώ το 38% δήλωσε ότι θυμάται της μάρκες προϊόντων που διαφημίζονται σε «περιβάλλον χαμηλής διαφήμισης».
«Αισθάνομαι συμπάθεια/ευχαρίστηση σε προϊόντα και μάρκες όταν η διαφήμιση δεν είναι ενοχλητική- νιώθω σαν να μου δίνεται η δυνατότητα επιλογής», ήταν ένα από τα πεδία της έρευνας με υψηλό ποσοστό αποδοχής (63%).
«Σταματήστε να σπαταλάτε χρήματα σε ενοχλητικές μορφές διαφήμισης που απογοητεύουν το κοινό και επενδύστε αυτά τα χρήματα σε ψηφιακή προβολή που πραγματικά μπορεί να ευδοκιμήσει», τονίζει ο Τζέιμς Φλίταμ, διευθυντής Marketing και Έρευνας του Guardian.
Διαβάστε επίσης:
ΑΝΤ1: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο την άλλη εβδομάδα στο «The 2night show»
Με… τρομακτικούς κλόουν προωθεί η Samsung τις τηλεοράσεις της – «Τι είδα μόλις τώρα;» (Video)