ΤΕΤΑΡΤΗ 08.10.2025 21:19
MENU CLOSE

The Guardian: Λιγότερες διαφημίσεις στις ιστοσελίδες, περισσότερη εμπιστοστοσύνη και ικανοποίηση από τους αναγνώστες τους

08.10.2025 17:06

Οι ψηφιακοί εκδότες που επιλέγουν τη μικρότερη δυνατή προβολή διαδικτυακών διαφημίσεων στις ειδησεογραφικές ιστοσελίδες τους, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους αναγνώστες αλλά και με το ευρύ κοινό, αναφέρει ο Guardian, με αφορμή φρέσκια έρευνα του.

Η έρευνα, με σκοπό την κατανόηση της περιήγησης των χρηστών στο διαδίκτυο, έδειξε ότι πάνω από τους μισούς (55%), ένιωσαν εκνευρισμό και απογοήτευση σε περιβάλλοντα «υψηλής διαφήμισης». Αντίθετα, το 73% των αναγνωστών δήλωσαν πως εμπιστεύονται τους εκδότες που κινούνται σε περιβάλλοντα «χαμηλής προβολής διαφημίσεων», σημειώνοντας πως έτσι νιώθουν πως έχουν μεγαλύτερο έλεγχο στο περιεχόμενο.

Επισης το 63% του συνόλου (αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.800 ατόμων), ανέφερε πως έχει θετική στάση σε εμπορική φίρμα που προβάλλεται σε περιβάλλον «χαμηλής διαφήμισης», ενώ το 38% δήλωσε ότι θυμάται της μάρκες προϊόντων που διαφημίζονται σε «περιβάλλον χαμηλής διαφήμισης».

«Αισθάνομαι συμπάθεια/ευχαρίστηση σε προϊόντα και μάρκες όταν η διαφήμιση δεν είναι ενοχλητική- νιώθω σαν να μου δίνεται η δυνατότητα επιλογής», ήταν ένα από τα πεδία της έρευνας με υψηλό ποσοστό αποδοχής (63%).

«Σταματήστε να σπαταλάτε χρήματα σε ενοχλητικές μορφές διαφήμισης που απογοητεύουν το κοινό και επενδύστε αυτά τα χρήματα σε ψηφιακή προβολή που πραγματικά μπορεί να ευδοκιμήσει», τονίζει ο Τζέιμς Φλίταμ, διευθυντής Marketing και Έρευνας του Guardian.

Διαβάστε επίσης:

Economist: Το ιστορικό περιοδικό εισέρχεται σε νέα εποχή – Η οικογένεια Ροτσιλντ πουλά το μερίδιο της

ΑΝΤ1: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο την άλλη εβδομάδα στο «The 2night show»

Με… τρομακτικούς κλόουν προωθεί η Samsung τις τηλεοράσεις της – «Τι είδα μόλις τώρα;» (Video)

ΤΕΤΑΡΤΗ 08.10.2025 21:18
Exit mobile version