search
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31.10.2025 14:48
MENU CLOSE

ΜΑΚΒΕΛ–EURIMAC: Ανάπτυξη με σταθερά βήματα στη νέα εποχή της βιομηχανίας

31.10.2025 08:10
makbel skag

Την επιλογή να κινηθεί με μεθοδικότητα και ρεαλισμό, επενδύοντας στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την εξωστρέφεια, περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος της ΜΑΚΒΕΛ–EURIMAC, Οδυσσέας Παπαδόπουλος, μιλώντας στο 3rd Industry 4.0 Summit με θέμα «Τάσεις, Προκλήσεις και Στρατηγική στη Νέα Εποχή».

Η εταιρεία, όπως τόνισε, αξιοποίησε την πολύπλευρη κρίση της τελευταίας πενταετίας – από την άνοδο του ενεργειακού κόστους και των τιμών σιτηρών έως τις πιέσεις στην αγορά εργασίας – ως ευκαιρία για αναπροσαρμογή στρατηγικής και άνοιγμα σε νέες αγορές. Στόχος ήταν η διεύρυνση συνεργασιών και η παρουσία σε χώρες που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας πέρα από την ιταλική σχολή ζυμαρικών.

Παράλληλα, η ΜΑΚΒΕΛ–EURIMAC επένδυσε και στην εγχώρια αγορά, με την παραγωγή νέας σειράς ζυμαρικών χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη, που απευθύνεται τόσο σε καταναλωτές με ανάγκες ρύθμισης της γλυκόζης όσο και σε όσους επιδιώκουν ισορροπημένη διατροφή.

Σε ερώτηση για τον τρόπο λήψης αποφάσεων, ο Οδ. Παπαδόπουλος επισήμανε ότι η εταιρεία εφαρμόζει συμμετοχικό μοντέλο διοίκησης, ενθαρρύνοντας την ενεργή συνεισφορά των εργαζομένων που γνωρίζουν από πρώτο χέρι τις λειτουργικές ανάγκες. Οι εισηγήσεις των ομάδων παραγωγής και εμπορικού τμήματος αξιολογούνται από τη διοίκηση με βάση τις αρχές διαφάνειας και το υφιστάμενο ρυθμιστικό πλαίσιο.

Ιδιαίτερη βαρύτητα, όπως είπε, δίνεται στην ανάπτυξη των λεγόμενων «soft skills», δηλαδή των δεξιοτήτων επικοινωνίας, ομαδικότητας και ηγεσίας, που ενισχύουν τη συνοχή και την αποδοτικότητα των ομάδων.

Η σχέση εμπιστοσύνης με το λιανεμπόριο, η σταθερή τιμολογιακή πολιτική και η προσήλωση στις ίδιες αξίες αποτέλεσαν καθοριστικούς παράγοντες για τη διατήρηση ισχυρής θέσης στην αγορά. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει μερίδιο περίπου 30% στον κλάδο ζυμαρικών, τόσο μέσα από τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας όσο και με το brand ΜΑΚΒΕΛ.

Το τρίπτυχο Βιωσιμότητα – Καινοτομία – Εξωστρέφεια, με επίκεντρο τον άνθρωπο, συνοψίζει τη στρατηγική της εταιρείας, η οποία, σύμφωνα με τον Οδ. Παπαδόπουλο, «κινείται γρήγορα, αλλά όχι βιαστικά», επιλέγοντας ρυθμό ανάπτυξης που συνδυάζει προσαρμογή και σταθερότητα.

Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου πραγματοποιήθηκαν 16 κατ’ ιδίαν συναντήσεις (one-to-one meetings) με στόχο τη διερεύνηση συνεργασιών σε επίπεδο προμήθειας υλικών και υπηρεσιών, καθώς και ανταλλαγή τεχνογνωσίας σε πεδία όπως η τεχνητή νοημοσύνη, η κυβερνοασφάλεια και ο ρόλος του IT στη βιομηχανική λειτουργία, αλλά και στις ευκαιρίες που δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες.

Διαβάστε επίσης:

ΔΕΗ και iSea ένωσαν δυνάμεις για τον καθαρισμό απομακρυσμένων ακτών σε περιοχές Natura 2000

Alter Ego Media: Διευρύνει παρουσία στο Live Entertainment με το 40% της Stages Network

Η Greenvolt εξασφαλίζει χρηματοδότηση 35 εκατ. ευρώ για υβριδικό έργο φωτοβολταϊκών και αποθήκευσης στη Δανία

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 31.10.2025 14:48