19/10/2019 21:42:51

Στο νοσοκομείο 17χρονη - Παρέλυσε το χέρι της μετά από εμβόλιο

Στο νοσοκομείο 17χρονη - Παρέλυσε το χέρι της μετά από εμβόλιο - Media

 

Σωτήριο για τη σεξουαλική υγεία των γυναικών, έχει χαρακτηριστεί το εμβόλιο κατά του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας, δεν ίσχυσε όμως το ίδιο και για 17χρονη από το Αγρίνιο που ήρθε αντιμέτωπη με μια πολύ σοβαρή παρενέργεια του φαρμάκου.

Σύμφωνα με τα όσα καταγγέλθηκαν στο agriniopress.gr από την οικογένεια της 17χρονης, μαθήτριας της Γ’ Λυκείου, το κορίτσι έκανε τη δεύτερη δόση του εμβολίου στις 11 Ιανουαρίου και μέχρι το βράδυ της ίδια μέρας, είχε προκληθεί πάρεση στο αριστερό χέρι.

Η νεαρή και οι γονείς της, τρομοκρατημένοι απευθύνθηκαν σε γιατρό και στη συνέχεια η κοπέλα εισήχθη στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, όπου της έγιναν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις επί τριημέρου.

Όπως φάνηκε από το ηλεκτρομυογράφημα, την παράλυση δεν προκάλεσε η βελόνα ή ο τρόπος που έγινε το εμβόλιο, αλλά τα συστατικά του φαρμάκου. Οι γονείς της μαθήτριας επικοινώνησαν με τον ΕΟΦ για να γνωστοποιήσουν την παρενέργεια και όπως ενημερώθηκαν, αντίστοιχο περιστατικό δεν έχει καταγραφεί ποτέ στο παρελθόν.

Και πράγματι, δεν αναφέρεται κάτι παρόμοιο στο επίσημο έγγραφο των τυχών ανεπιθύμητων επιπτώσεων του φαρμάκου.

Παράλληλα έχει ενημερωθεί για το περιστατικό και η εταιρεία που εισάγει το φάρμακο.

Η κοπέλα έχει υποβληθεί σε σειρά μαγνητικών και άλλων εξετάσεων, ενώ έχει ξεκινήσει και φυσικοθεραπείες, με τους γιατρούς να είναι αισιόδοξοι πως η λειτουργία του χεριού θα επανέλθει στο 100%, αλλά χωρίς να μπορούν να προσδιορίσουν το πότε.

Παράλληλα η 17χρονη δεν είναι σε θέση να παρακολουθήσει τα μαθήματά της στο σχολείο και μάλιστα σε μια τόσο κρίσιμη χρονιά για την ίδια.

Οι γονείς σκέφτονται να κινηθούν νομικά κατά της παρασκευαστικής εταιρείας και κατά κάθε υπεύθυνου, αφού συμβουλευθούν δικηγόρο.

ΣΧΟΛΙΑ

Το "Π" σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.