ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 12:31

Γαλαξία που μοιάζει με «δαχτυλίδι φωτιάς» ανακάλυψαν επιστήμονες (video)

26.05.2020 05:34
Γαλαξία που μοιάζει με «δαχτυλίδι φωτιάς» ανακάλυψαν επιστήμονες (video) - Media

Έναν νέο γαλαξία που μοιάζει με “δαχτυλίδι φωτιάς” και μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση για τον σχηματισμό και την εξέλιξη ενός γαλαξία, όπως και του δικού μας, ανακάλυψε μία ομάδα επιστημόνων.

Σύμφωνα με το news247, την ανακάλυψη και διερεύνηση του γαλαξία ανακοίνωσε το Κέντρο Αριστείας Αστροφυσικής (ARC) ολοκλήρου του Ουρανού σε Τρεις Διαστάσεις και ενημέρωσε την ύπαρξή του μ σχετικό δελτίο τύπου, παραθέτοντας και φωτογραφικό υλικό από εικόνες που κατάφεραν να συλλάβουν.

Σύμφωνα με εκτίμηση των επιστημόνων, ο συγκεκριμένος γαλαξίας ονομάζεται “R5519” και απέχει 11 δισεκατομμύρια έτη φωτός από το Ηλιακό μας Σύστημα.

Είναι ένα περίεργο αντικείμενο που δεν έχουμε ξαναδεί”, δήλωσε σχετικά επικεφαλής του ερευνητικού κέντρου για τον γαλαξία, η απεικόνιση του οποίου αφορά την μορφή του πριν από 11 δισεκατομμύρια χρόνια.

Η τρύπα που έχει ο συγκεκριμένος γαλαξίας στο κέντρο έχει διάμετρο δύο δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερη από την απόσταση ανάμεσα στη Γη και τον ήλιο, ενώ, όπως δήλωσαν οι επιστήμονες, δημιουργεί αστέρια με 50 φορές πιο γρήγορο ρυθμό από τον δικό μας γαλαξία.

Σύμφωνα με την πλήρη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “Nature Astronomy”, αυτός ο γαλαξίας είναι πιθανό να προήλθε από σύγκρουση με άλλους γαλαξίες, συμπέρασμα στο οποίο οι επιστήμονες καταλήγουν λόγω της τρύπας που έχει στη μέση, τονίζοντας μάλιστα ότι η ύπαρξή του δεν προέκυψε από τη σύγκρουση αλλά ο γαλαξίας προϋπήρχε. Μάλιστα, όπως ανέφερε ο ένας εκ των επιστημόνων του Εθνικού Πανεπιστημίου της Αυστραλίας, η ανακάλυψη αυτή δείχνει ότι η ύπαρξη τέτοιων γαλαξιών χρονολογείται ακόμη πιο πίσω από τις εκτιμήσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 19.04.2024 12:29