search
ΔΕΥΤΕΡΑ 22.06.2026 14:46
MENU CLOSE

Ώρα για zapping

19.12.2010 19:21
Ώρα για zapping - Media

Κρύο – κρύο, στρώσε το στρώμα σου για δύο, Βάσω μου, ή μάλλον για τρεις μάγους με τα δώρα. Βαλε από τη μια τον Στρος Καν, βάλε από την άλλη τον Όλι Ρεν, στρίμωξε κάπου και τον Ρουμπινί κι εσύ κοιμήσου στρωματσάδα μαζί με τη Λούκα, που δεν πιάνει δα και χώρο.

Εντάξει, βρε Βάσω,

* Κρύο – κρύο, στρώσε το στρώμα σου για δύο, Βάσω μου, ή μάλλον για τρεις μάγους με τα δώρα. Βαλε από τη μια τον Στρος Καν, βάλε από την άλλη τον Όλι Ρεν, στρίμωξε κάπου και τον Ρουμπινί κι εσύ κοιμήσου στρωματσάδα μαζί με τη Λούκα, που δεν πιάνει δα και χώρο. Αν ρωτάς για μένα, όχι εγώ δεν πρόκειται να έρθω, γιατί δεν μ’ αφήνει ο Τσίπρας κι η Αλέκα να εκτίθεμαι στην πολυκοσμία, στα χνώτα και την ποδαρίλα του πάσα ένα.

* Μα τι παστρικά που είναι αυτά τα παιδιά; Όλη μέρα με το βετέξ, το ντετόλ και τη σαπουνάδα. Κι ύστερα σου λέει ότι ο πουριτανισμός και ο φόβος Θεού είναι προϊόντα της κεντρικοευρωπαϊκής στουρναροκεφαλιάς. Anyway, το πήρα απόφαση και αυτές τις μέρες θα κάτσω σπίτι. Έτσι κι αλλιώς εσώκλειστη περνάω πολύ καλύτερα, ένας λόγος παραπάνω που το εορταστικό κλίμα έχει επηρεάσει και τα συφοριασμένα τηλεοπτικά προγράμματα.

* Και ιδού η Πάτυ η φακιδομύτη παρέα με τον Καπουτζίδη να κάνουν σαπόρτ στη Μαρία Μπεκατώρου, oh my God. Αλλά δεν φταίει κανείς άλλος. Φταίει μόνον αυτός ο Κανάκης που πήγε και την ξετρύπωσε μέσα από το τηλεοπτικό σκουπιδαριό για να τη βλέπουμε τώρα να το παίζει νιάου νιάου βρε γατούλα. Όχι πως δεν το πετυχαίνει, αλλά να, βρε Βάσω, λιγώθηκα. Χίλιες φορές καλύτερα εκείνη η ξινή της κριτικής επιτροπής που κυκλοφορεί ντυμένη και βαμμένη σαν τη μητριά της Χιονάτης.

* Αχ, τρελαίνομαι για παραμύθια και καρτούν, ιδίως τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Γι’ αυτό και επικροτώ απολύτως την απόφαση των περιφερειακών καναλαρχών να βγάλουν στη γύρα την Πετρούλα και την Τζούλια. Κάλαντο στο κάλαντο, όλο και κάτι θα μαζευτεί στο τσίγκινο τενεκεδάκι για τα δύσκολα που έρχονται. Τι έρχονται; Πες πως ήρθαν, βρε Βάσω. Το είδα εγώ στο πολυμήχανο Top chef του AΝΤ1, όπου ολόκληρη η κριτική επιτροπή συν η παρουσιάστρια καμώνονταν ότι πετούσαν και ότι –και καλά – τους σέρβιραν οι διαγωνιζόμενοι μέσα σε ένα παρκαρισμένο αεροπλάνο της Ολυμπιακής. Καλύτερα έτσι, γιατί για σκέψου τι θα γινόταν αν στις αναταράξεις επάνω κόλλαγε κανένα ντολμαδάκι στο πέτο των γκραν σεφ. Προσδεθείτε και μην καπνίζετε, όπως λέγαμε παλιά, πολύ παλιά…

Η ποντικίνα των καναλιών

 

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΔΕΥΤΕΡΑ 22.06.2026 14:45