Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σάλο προκαλεί το νέο διαφημιστικό των Lidl, το οποίο δείχνει τις εκκλησίες της Σαντορίνης χωρίς τους σταυρούς τους.
Η ακατανόητη αυτή ενέργεια από την πλευρά της εταιρείας μάρκετινγκ αλλά και των υπευθύνων της εταιρείας έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις ανάμεσα σε εκκλησιαστικούς κύκλους.
Η καταγγελία για το συγκεκριμένο διαφημιστικό έγινε στο Βέλγιο και το δίκτυο RTL (το οποίο και ανέδειξε το θέμα) επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του LIDL. Αναλυτικά αναφέρουν πως «ρωτήσαμε εκπρόσωπο των Lidl για το λόγο για τον οποίο αφαιρέθηκε ο σταυρός». Σύμφωνα με το RTL, η απάντηση που έλαβαν ανέφερε «αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα γιατί δεν θέλουμε να αποκλείουμε καμία θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την πολυπολιτισμικότητα και αυτή η αρχή είναι που επεξηγεί το “σχέδιο” πάνω στη συσκευασία».
Η απάντηση της εταιρείας βέβαια δεν αναφέρει γιατί επιλέχθηκε μια εκκλησία στο εικαστικό και όχι ένα άλλο, μη θρησκευτικό τοπίο, το οποίο δεν θα προκαλούσε αντιδράσεις και δεν θα χρειαζόταν «μοντάζ».
Οι αντιδράσεις εκ μέρους των καταναλωτών συνεχίστηκαν αμείωτες και η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση που ανέφερε ««η πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν».
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.