Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Ο 84χρονος Ρομπέρ έπεσε στον δρόμο, στις 11 το βράδυ και διαπιστώθηκε ότι ήταν νεκρός στις 5 το πρωί, όταν ένας άστεγος κάλεσε σε βοήθεια.
Ο Ελβετός φωτογράφος ήταν διάσημος για τα ασπρόμαυρα πορτρέτα χορευτών και μουσικών, ενώ είχε κάνει μάλιστα και αρκετές εκθέσεις.
Στα 84 του όμως, έγινε το παράδειγμα της αδιαφορίας που χαρακτηρίζει τη σύγχρονη κοινωνία μίας μεγαλούπολης, σύμφωνα με το Euronews.
Ο Ρομπέρ περπατούσε στο χιονισμένο Παρίσι, στις 19 Ιανουαρίου, όταν σωριάστηκε κοντά στην κεντρική Πλατεία της Δημοκρατίας και έμεινε λιπόθυμος επί έξι ώρες χωρίς κανείς να τον βοηθήσει, να ενδιαφερθεί να δει αν είναι καλά.
Ο μόνος που το έκανε ήταν ένας άστεγος, αλλά ήταν ήδη αργά. Ο Ρομπέρ είχε πεθάνει από το κρύο. «Πέθανε από αδιαφορία», είπε ο καλός του φίλος, δημοσιογράφος και μουσικός Μισέλ Μομποντέ.
Ο 84χρονος Ρομπέρ έπεσε στον δρόμο, στις 11 το βράδυ, και διαπιστώθηκε ότι ήταν νεκρός στις 5 το πρωί, όταν ο άστεγος κάλεσε σε βοήθεια.
«Πολύ θα ήθελα να ξέρω αυτόν τον άστεγο που ήταν ο μόνος που ενδιαφέρθηκε» έγραψε στο Twitter ο Μομποντέ.
Ο Ρομπέρ είχε γεννηθεί το 1936 και ανακάλυψε τη φωτογραφία σε ηλικία 12 ετών. Τη δεκαετία του ’60 μετακόμισε στο Παρίσι και ήλθε σε επαφή με τον κόσμο του φλαμένκο, από τον οποίο μαγεύθηκε.
Εγινε διάσημος για τα ασπρόμαυρα πορτρέτα μουσικών και χορευτών του είδους, όπως οι Πάκο ντε Λουτσία, Ισραέλ Γκαλβάν και άλλοι.
Διαβάστε επίσης:
Χιόνια και χαμηλές θερμοκρασίες σε περιοχές της Β. Ελλάδας – Που χρειάζονται αλυσίδες (Video)
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.