Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Σχεδόν καθολική (95%) είναι η διείσδυση του Διαδικτύου στην καθημερινότητα των Ελλήνων. Έχουν πια σχέση εξοικείωσης μαζί του και οι άνθρωποι σε ωριμότερες ηλικίες (65 και βάλε) και το ποσοστό εκείνων που σερφάρουν σε καθημερινή βάση καταγράφει ανοδική τάση 12% συγκριτικά με το 2020 (71%).
Παλιά η ανησυχία των μεγάλων είναι μην αποχαυνωθούν τα παιδιά από την τηλεόραση. Τι αγωνία κι εκείνη, τότε. Σας έχω νέα. Εννέα στα δέκα παιδιά 5-12 ετών πού τα χάνεις – πού τα βρίσκεις, κολλημένα στο Ίντερνετ είναι. Τα περισσότερα έχουν λαγκάρει, για να το πούμε στη γλώσσα τους.
Νομίζετε ότι ασχολούνται με την τηλεόραση ως συσκευή ή ως μέσο ψυχαγωγίας; Αμ δε. 41% είπαν πως «μπαίνουν» στο Ίντερνετ μέσω έξυπνου κινητού και σχεδόν άλλα τόσα (για την ακρίβεια 39%) μπαίνουν στο Ίντερνετ από το τάμπλετ τους.
Εν τω μεταξύ εκείνο που κάνει εντύπωση είναι ότι οι περισσότεροι ανεξαρτήτως ηλικίας, και συγκεκριμένα το 87%, η συντριπτική πλειονότητα δηλαδή, δηλώνουν στην πρόσφατη έρευνα «Focus on tech life» της Focus ότι συνδέονται στο Ίντερνετ για να κατευθυνθούν «σφαίρα» στα ΜΚΔ (Μέσα Κοινωνική Δικτύωσης).
Οι νέοι, δε, ξημεροβραδιάζονται στα σόσιαλ μίντια. Ειδικά στους νέους 25 έως 34 ετών το ποσοστό συγκέντρωσης είναι το υψηλότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα χρηστών (90%).
Τα σόσιαλ μίντια, που λέτε, είναι ο ένας από τους κύριους λόγους που μπαίνει κάποιος στο Ίντερνετ. Οι άλλοι δύο βασικοί λόγοι είναι η ηλεκτρονική αλληλογραφία (τo email) και το ηλεκτρονικό εμπόριο, γνωστό και ως e-commerce. Στις δύο αυτές κατηγορίες τα ποσοστά διαμορφώθηκαν σε 77% και 76% αντιστοίχως.
Οι πιο φανατικοί της αλληλογραφίας με σήμα το «παπάκι» εντοπίζονται στις ηλικίες μεταξύ 45 και 54 ετών (86%), ενώ τρείς στους τέσσερις δηλώνουν ότι κάνουν τα ψώνια τους ηλεκτρονικά με ποιο φανατικούς του ηλεκτρονικού εμπορίου τους καταναλωτές 25-34 ετών (86%).
Η ενημέρωση, δηλαδή το σερφάρισμα στα σάιτ για ενημέρωση, απλώς δεν υπάρχει. Αν γίνεται, αυτό πιθανόν να συμβαίνει μέσω αναρτήσεων στα σόσιαλ μίντια. Η ενημέρωση πάντως, σύμφωνα με την έρευνα της Focus, φαίνεται, να μην βρίσκεται στις προτεραιότητες των χρηστών του διαδικτύου.
Διαβάστε επίσης:
Ertflix: Αφιέρωμα για τη Μαρία Κάλλας, με αφορμή τα 100 χρόνια από τη γέννησή της
Ανοδική τάση τηλεθέασης για τα περισσότερα κανάλια – Πρώτος ο Alpha την Πέμπτη
Meta: Εξετάζει την κατάργηση πολιτικής διαφήμισης στην Ευρώπη σε Facebook και Instagram
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.