search
ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 00:38
MENU CLOSE

Ινδία: Ανθρώπινο λάθος «βλέπουν» πίσω από τη σιδηροδρομική τραγωδία

04.06.2023 12:28
INDIA TRAIN

Εντοπίστηκαν τα αίτια και οι υπεύθυνοι για τη σιδηροδρομική τραγωδία που σημάδεψε την Ινδία την Παρασκευή, σύμφωνα με τον ινδό υπουργό Σιδηροδρόμων.

Σύμφωνα με τον ινδό υπουργό Σιδηροδρόμων Ασουίνι Βαϊσνάου, η αλλαγή που έγινε κατά την ηλεκτρονική σύμπλεξη ευθύνεται για το δυστύχημα, αναφερόμενος στο περίπλοκο σύστημα σηματοδοτησης με το οποίο γίνεται η διαχείριση των γραμμών του σιδηροδρόμου προκειμένου να αποφεύγονται τέτοιου είδους συγκρούσεις.

«Ο ένοχος και ο τρόπος με τον οποίο σημειώθηκε το δυστύχημα θα εντοπιστούν μετά τη διεξαγωγή κατάλληλης έρευνας», τόνισε προσθέτοντας ωστόσο ότι δεν είναι σωστό να αποκαλύψει άλλες λεπτομέρειες προτού δημοσιευθεί η τελική έκθεση για το συμβάν.

Προς το παρόν επικρατεί σύγχυση για τα αίτια του δυστυχήματος, αλλά η εφημερίδα Times οf India, επικαλούμενη την προκαταρκτική έκθεση, αναφέρει σήμερα ότι ανθρώπινο λάθος ενδέχεται να προκάλεσε τη σύγκρουση των τριών τρένων, μία από τις χειρότερες σιδηροδρομικές τραγωδίες στην ιστορία της Ινδίας.

Το Coromandel Express, που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Καλκούτα- Μαντράς, έλαβε άδεια να εισέλθει στην κεντρική σιδηροδρομική γραμμή, αλλά λόγω ανθρώπινου λάθους μπήκε σε άλλη στην οποία ήδη βρισκόταν εμπορική αμαξοστοιχία, εξηγεί η εφημερίδα.

Το επιβατικό τρένο προσέκρουσε με ταχύτητα 130 χιλιομέτρων την ώρα πάνω στην εμπορική αμαξοστοιχία. Τρία βαγόνια έπεσαν στη διπλανή σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να χτυπήσουν το πίσω μέρος ενός τρένου εξπρές που πραγματοποιούσε το δρομολόγιο Μπανγκαλόρ- Καλκούτα. Αυτή η σύγκρουση προκάλεσε τις περισσότερες ζημιές, προσθέτουν οι Times.

Σύμφωνα με τον μέχρι στιγμής απολογισμό, 288 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και περίπου 900 τραυματίστηκαν. Ωστόσο, ο απολογισμός των θυμάτων ενδέχεται να αυξηθεί και να φτάσει τους 380 νεκρούς, σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της πυροσβεστικής του κρατιδίου Οντίσα, τον Σουντχάνσου Σαράντζι.

«Κανένας υπεύθυνος για το ατύχημα δεν θα γλιτώσει», δεσμεύθηκε ο ινδός πρωθυπουργός Ναρέντρα Μόντι, ο οποίος επισκέφθηκε χθες το σημείο της τραγωδίας και τραυματίες στο νοσοκομείο. «Προσεύχομαι να ξεπεράσουμε αυτή τη θλιβερή στιγμή το συντομότερο δυνατό», τόνισε.

«Όλα τα πτώματα και οι τραυματίες απομακρύνθηκαν»

Οι επιχειρήσεις διάσωσης σταμάτησαν χθες το βράδυ, περίπου 24 ώρες μετά το δυστύχημα. «Όλα τα πτώματα και οι τραυματισμένοι επιβάτες έχουν απομακρυνθεί από τον χώρο του δυστυχήματος», δήλωσε αξιωματούχος του Μπαλασόρ.

Τα νοσοκομεία που βρίσκονται στην περιοχή δέχονται τους τραυματίες, ενώ περίπου 200 ασθενοφόρα, ακόμη και λεωφορεία, κινητοποιήθηκαν για τη διακομιδή τους.

Το σιδηροδρομικό δυστύχημα της Παρασκευής είναι το πιο φονικό που έχει σημειωθεί στην Ινδία από το 1995, όταν δύο τρένα εξπρές συγκρούστηκαν κοντά στο Φιροζαμπάντ, προκαλώντας τον θάνατο περισσότερων από 300 ανθρώπων.

Στο παρελθόν, η Ινδία έχει βιώσει πολλές σιδηροδρομικές τραγωδίες, ωστόσο τα τελευταία χρόνια η ασφάλεια του δικτύου έχει βελτιωθεί σημαντικά, χάρη στις επενδύσεις και την τεχνολογική εξέλιξη.

Το χειρότερο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη χώρα ήταν εκείνο της 6ης Ιουνίου 1981, όταν επτά βαγόνια ενός τρένου που διέσχιζε μια γέφυρα έπεσαν στον ποταμό Μπαγκμάτι, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 800-1.000 άνθρωποι.

Διαβάστε επίσης:

Ο Φάρατζ έπαθε …Bregret: «Το Brexit έχει αποτύχει»

Τραγωδία στην Ιταλία: Λεωφορείο με 38 επιβάτες έπεσε σε γκρεμό

Πόλεμος στην Ουκρανία: Ήχησαν σειρήνες αεράμυνας στο Κίεβο – 1 νεκρό παιδί

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 23.05.2024 00:36