search
ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 22:04
MENU CLOSE

Δέκα διαφημιστικές πινακίδες που οι δημιουργοί τους σκέφτηκαν «έξω από το κουτί»

03.11.2023 06:00
diafimisi

Διαφήμιση. Μια λέξη που κρύβει μέσα της δισεκατομμύρια. Σε μια εποχή που οι διαφημίσεις είναι mainstream ένας καλός διαφημιστής είναι αυτός που σκέφτεσαι έξω από του κουτί, είναι ευρηματικός και έχει χιούμορ. Όταν διαθέτεις λίγα δευτερόλεπτα να περιγράψεις μια ιστορία στην τηλεόραση είναι δύσκολη υπόθεση. Τι γίνεται όμως όταν ο στόχος σου είναι να φτιάξεις ένα billboard, δηλαδή μία στατική εικόνα που πρέπει να περιέχει ένα συγκεκριμένο μήνυμα χωρίς πολλά λόγια;

Οι διαφημιστικές πινακίδες έχουν επιτυχία στις μέρες μας αν ο άλλος βγάλει το κινητό του τραβήξει φωτογραφία και την ποστάρει στα social γιατί πολύ απλά του έκανε εντύπωση. Με λίγα λόγια οι διαφημιστικές πινακίδες μπορούν να είναι το κατάλληλο διαφημιστικό εργαλείο, αν ξέρετε πώς να τις χρησιμοποιήσετε υπέρ σας. Φανταστείτε τον αριθμό των ανθρώπων που περνούν τον δρόμο είτε πεζοί είτε στα αυτοκίνητά τους και βλέπουν μια διαφήμιση που τους κολλάει στο μυαλό. Αν ο διαφημιστής μπορέσει να αποτυπώσει την καινοτόμο ιδέα του και να αποκτήσει καινούργιους πελάτες τότε σίγουρα αξίζει τα λεφτά του!

Η στρατηγική για την ανάπτυξη ενός δημιουργικού μηνύματος στην εμπορική επικοινωνία βασίζεται σε δύο κύρια στοιχεία που είναι η δημιουργική ιδέα και το δημιουργικό μήνυμα. Η μεν δημιουργική ιδέα είναι μια διανοητική σύλληψη, για τον τρόπο με τον οποίο δημιουργικά και πειστικά μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει ένα μήνυμα που αφορά ένα προϊόν, μια υπηρεσία, μια επιχείρηση ή έναν οργανισμό σε ένα στοχευμένο ακροατήριο. Το δε δημιουργικό μήνυμα είναι ένα μήνυμα που κάνει μια επίκληση η οποία στοχεύει στο να παρακινήσει το ακροατήριο να ανταποκριθεί.

Η πρώτη διαφήμιση ανακαλύφθηκε στα ερείπια της Αιγυπτιακής πόλης των Θηβών και χρονολογείται στο 3.000 π.Χ. Η διαφήμιση αφορά στην πώληση ενός δούλου με το όνομα «Shem» από τον αφέντη του «Hapu». Η τιμή του είναι ένα χρυσό νόμισμα. Στη διαφήμιση, ο αφέντης περιγράφει το δούλο του με μια σειρά όμορφα κοσμητικά επίθετα, για να δικαιολογήσει την αξία του, και ολοκληρώνει την περιγραφή του με το συμπέρασμα πως «εάν κάποιος αγοράσει τον Shem, αγοράζει ένα κομμάτι χρυσάφι».

Όπως καταλαβαίνεται μιλάμε για αιώνες εξάσκησης που μερικοί διαφημιστές όπως αυτοί που θα δούμε παρακάτω δεν άφησαν να πάει χαμένη!

Η διαφήμιση για τη σειρά Stranger Things θυμίζει τον κόσμο του UpSideDown.

Η διαφήμιση για την παιδική ταινία Ferdinand

H διαφήμιση της Colgate

Η διαφήμιση του Fallsview Casino Resort το Τορόντο μας λέει πως το Καζίνο δεν είναι ένας χώρος στον οποίο μπορείς μόνο να τζογάρεις τα λεφτά σου αλλά και να περάσεις καλά με την οικογένεια!

Η διαφήμιση της Panasonic μιλάει από μόνη της!

Η διαφήμιση της ταινίας Dracula το πρωί και το βράδυ

photo bbccreative.com

Από αυτή τη λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η Coca-Cola

Θυμάσαι τα ipod; Η Apple είχε λανσάρει αυτή την διαφήμιση

May the force be with you

Η εταιρία LEGO το πήγε σε άλλο επίπεδο

Διαβάστε επίσης:

Συναγερμός στη Ευρώπη για την καταιγίδα «Ciaran»: Έξι νεκροί από τη «μετεωρολογική βόμβα», ποιες χώρες πλήττει

Υπό πολιορκία η Γάζα: Ο Ισραηλινός στρατός εντός της πόλης – «Περάσαμε τα περίχωρα, προχωράμε» λέει ο Νετανιάχου

Ρουκέτα της Χαμάς από τον Λίβανο πλήττει το Kiryat Shmona στο βόρειο Ισραήλ (Videos)

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 22:04