Ενημερωτικές εκστρατείες σχεδόν 10 εκατ. ευρώ για επιστολική ψήφο και ευάλωτους δανειολήπτες
Ποσό πέντε (5) εκατ. ευρώ «προκειμένου να καλυφθεί η δαπάνη υλοποίησης εκστρατείας ενημέρωσης των εκλογέων, για τη δυνατότητα άσκησης του εκλογικού τους δικαιώματος με επιστολική ψήφο», έχει δεσμευτεί από το υπουργείο Εσωτερικών.
Με την πρόταση νόμου του υπουργείου Εσωτερικών όλοι οι Έλληνες -είτε εντός της χώρας είτε στο εξωτερικό- θα έχουν τη δυνατότητα να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα μέσω της επιστολικής ψήφου. Η αρχή θα γίνει από τις προσεχείς ευρωεκλογές αλλά και σε τυχόν μελλοντική διενέργεια δημοψηφισμάτων.
Δίπλα σε αυτό το ποσό υπάρχει και κονδύλι των 4,6 εκατ. ευρώ της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την ενημέρωση των ευάλωτων δανειοληπτών.
Το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών έπειτα από τήρηση προβλεπόμενων επέλεξε την Mediatech για ην εκπόνηση και υλοποίηση «πλάνου Μέσων» για την σχετική καμπάνια επικοινωνίας/ενημέρωσης. Η σύμβαση με την εταιρεία media specialists περιλαμβάνει μελέτη στρατηγικής μέσων, πλάνο μέσων (Media Plan) και απολογιστική έκθεση.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Λιάγκας: Η στιγμή που ο παρουσιαστής «λυγίζει» στον τηλεοπτικό αέρα (Video)
Η «Καθημερινή» στηρίζει τον Ηλία Μακρή μετά την επίθεση Πολάκη – Το επίμαχο σκίτσο στο πρωτοσέλιδο
ΑΝΤ1: Αλλαγές στη βραδινή ζώνη προγραμμάτων με σημασία