search
ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 09:54
MENU CLOSE

Πετρόπουλος: Στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 το λανσάρισμα του πρώτου ελληνικού ηλεκτρικού σκούτερ

11.04.2024 10:31
petros_petropoulos_new

Αισιόδοξη για την πορεία της Πετρόπουλος και το 2024 μετά από δύο συναπτά έτη κατά τα οποία πραγματοποίησε ρεκόρ κερδοφορίας (το 2022 και 2023) εμφανίζεται η διοίκηση της εταιρείας.

Την αισιοδοξία τους αυτή τα ανώτατα στελέχη της Πετρόπουλος τη στηρίζουν στο γεγονός ότι τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα έχουν αποκατασταθεί ενώ και οι πληθωριστικές πιέσεις έχουν αποκλιμακωθεί.

Επίσης φέτος θα υπάρχουν για ολόκληρη τη χρονιά οι θετικές επιπτώσεις από την εξαγορά της αντιπροσωπείας των μοτοσυκλετών KTM αλλά και της εισαγωγής των τρακτέρ attat B3000 75-102 ίππων που έφερε πρόσφατα στην Ελλάδα.

Επιπλέον στο δεύτερο εξάμηνο του 2024 θα είναι έτοιμο προς διάθεση στην ελληνική αγορά το ηλεκτρικό σκούτερ το οποίο θα είναι και το πρώτο αποκλειστικά ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής.

Η κατασκευή του σκούτερ εντάσσεται στο πλαίσιο τη υλοποίησης του project Ecoshift μέσω της Επιχειρηματικής Μονάδας Καινοτομίας «Innovation Business Unit» από την Πετρόπουλος που εστιάζει σε λύσεις ηλεκτροκίνησης, αποθήκευσης ενέργειας και ανακύκλωσης.

Σε πρώτη φάση η διανομή του θα γίνει αποκλειστικά σε πελάτες B2B ενώ αναμένεται να ενταχθεί και στο δίκτυο των 18 πόλεων Smartcities σε όλη την Ευρώπη που είναι μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το συγκεκριμένο project είναι κατά 70% χρηματοδοτούμενο από το RRF με επιτόκιο 1,46% όπως ανέφεραν διοικητικά στελέχη της Πετρόπουλος στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης των μετόχων.

Η γραμμή παραγωγής θα έχει capacity 2.000 μονάδων σε μονή βάρδια και 4.000 μονάδων σε διπλή ενώ στόχος για τα πρώτα δύο χρόνια είναι η πώληση 1000 σκούτερ.

Στους επόμενους δύο μήνες θα δουν με ποια εργαλεία θα «βγουν» επικοινωνιακά και πώς θα υποστηρίξουν το distribution του νέου οχήματος.

Σε ότι αφορά την πρόσφατη ανάληψη της αντιπροσώπευσης των επιβατικών οχημάτων της BYD από τη Σφακιανάκης, (ενώ η Πετρόπουλος είναι εδώ και χρόνια αντιπρόσωπος των επαγγελματικών οχημάτων της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας) οι εκπρόσωποι της Πετρόπουλος ανέφεραν ότι οι πολλές και αυστηρές προϋποθέσεις που έθεσε ο κινεζικός κολοσσός έκανε ασύμφορη την ανάληψη της εν λόγω αντιπροσωπείας.

Επίσης τόνισαν ότι η BYD των επιβατικών με αυτή των επαγγελματικών οχημάτων λειτουργούν σαν εντελώς διαφορετικές εταιρείες, ενώ στην απόφαση των Κινέζων να επιλέξουν της Σφακιανάκης δεν έπαιξε ρόλο ο πρόσφατος διαγωνισμός για τα ηλεκτρικά λεωφορεία όπου η προσφορά της BYD απορρίφθηκε και τελικά κηρύχθηκε άγονος.

Παρ’ όλα αυτά τόνισαν ότι με διαφορετικούς όρους ενδεχομένως θα επιθυμούσαν να πάρουν και την αντιπροσωπεία των επιβατικών BYD.

Σε ότι αφορά τις φήμες περί πιθανής εξαγοράς της Πετρόπουλος οι διοικούντες παραδέχτηκαν ότι κατά καιρούς έχουν υπάρξει συζητήσεις των βασικών μετόχων με ενδιαφερόμενους αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη.

Διαβάστε επίσης:

Παγκρήτια Τράπεζα: Με την συμμετοχή διεθνών επενδυτικών οίκων το 3ο COBALT Market Update, στο Ηράκλειο Κρήτης

Γεωργουλής ΑΕΒΕ: Άριστη ποιότητα και πάθος για εξέλιξη, οι αξίες της για πάνω από 50 χρόνια στην ελληνική αγορά

Ικτίνος: Πρόβλεψη για αυξημένο τζίρο και επαναφορά στην κερδοφορία το 2024 – Σε λειτουργία 4 νέα λατομεία

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΤΡΙΤΗ 30.04.2024 09:53