Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Κλήση για παραπομπή στο πειθαρχικό συμβούλιο έχουν λάβει 2.5000 εκπαιδευτικοί, που δεν δέχθηκαν αξιολόγηση.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «Καθημερινής», οι εκπαιδευτικοί είτε αρνήθηκαν να λάβουν μέρος στην αξιολόγηση, είτε την εμπόδισαν.
Το υπουργείο Παιδείας, εμφανίζεται αποφασισμένο να προχωρήσει με την αξιολόγηση, παρά τις αντιδράσεις, όπως προέκυψε και από το μήνυμα που έστειλε η υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, στη συνάντησή της με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος.
«Δεν θα υπάρξει καμία υπαναχώρηση από το νόμο για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών», ανέφερε χαρακτηριστικά η υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφία Ζαχαράκη στα μέλη του Δ.Σ της ΔΟΕ κατά τη συνάντησή τους την Τετάρτη.
Κατά την τρίωρη συζήτηση όπου από πλευράς της ΔΟΕ τέθηκε εμφατικά το ζήτημα της αξιολόγησης και των πειθαρχικών διαδικασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη, η κυρία Ζαχαράκη επανέλαβε ότι η αξιολόγηση συνιστά κεντρική επιλογή της κυβέρνησης και του Υπουργείου και δεν έχει τιμωρητική διάσταση αλλά αποσκοπεί στη βελτίωση και την ενδυνάμωση του δημόσιου σχολείου.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, εξετάζει μόνον επιμέρους βελτιώσεις που αφορούν στο γραφειοκρατικό σκέλος της διαδικασίας και στη βάση εισηγήσεων που έχουν ήδη ζητηθεί από τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Διαβάστε επίσης:
Γαλάζιες Σημαίες 2025: 2η παγκοσμίως η Ελλάδα – Ποια περιοχή έχει τις περισσότερες – Όλη η λίστα
Τραγελαφικό περιστατικό στον Βόλο: Υπάλληλος κοιμητηρίου ξέθαψε λάθος νεκρό
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.