Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Χωρίς λύση παραμένει το πρόβλημα που έχει προκύψει από την αρχή της χρονιάς με τους δικαιούχους του επιδόματος θέρμανσης, που όμως λόγω αλλαγής διεύθυνσης κατοικίας, δεν το έχουν λάβει.
Παρότι το θέμα έχει ανακύψει εδώ και μήνες, όταν πολίτες έκαναν αίτηση στο myΘέρμανση (από τον Νοέμβριο!) και διαπίστωσαν ότι δεν τους καταβλήθηκε το ποσό που δικαιούνται, η ΑΑΔΕ μένει απαθής.
Η ΑΑΔΕ ήταν ενημερωμένη ήδη από τον Ιανουάριο και μάλιστα είχε εντοπίσει πού και πώς προέκυψε η αστοχία – λόγω ασυμφωνίας μεταξύ του αριθμού παροχής ρεύματος της οικίας για την οποία ζητούσε να λάβει επιδότηση ο πολίτης και εκείνης που ήταν δηλωμένη στη φορολογική Αρχή.
Υποτίθεται δε, σύμφωνα με τις τότε διαβεβαιώσεις ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπίζονταν με τις κατάλληλες διασταυρώσεις, καθώς δεν ετίθετο θέμα… «διπλής καταβολής», αλλά ήταν ζήτημα «ψηφιακής διευθέτησης» στο σύστημα, ώστε να εντοπιστεί και επιβεβαιωθεί η αλλαγή.
Μάλιστα από την ΑΑΔΕ λεγόταν τότε ότι η υπόθεση αυτή αφορά μικρό αριθμό αιτήσεων. Άρα το πρόβλημα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί σχετικά γρήγορα και πάντως αποτελεσματικά. Φαίνεται όμως ότι ο «μικρός αριθμός αιτήσεων» λειτούργησε μάλλον προς την κατεύθυνση της αδιαφορίας, παρά της εγρήγορσης – «αφού δεν μας πιέζουν πολλοί δεν χρειάζεται να επιδείξουμε ζέση» σαν να σκέφτηκαν στην ΑΑΔΕ.
Διαβάστε επίσης:
Πάνω από τα μισά τιμολόγια στην Ελλάδα πληρώνονται εκπρόθεσμα με κίνδυνο για τη ρευστότητα
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.