search
ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 11:49
MENU CLOSE

Το Netflix επενδύει στον τομέα της Βιωματικής Εμπειρίας με Pop Up κατάστημα (photos)

13.10.2022 11:23
NETFLIX STORE 4

Κίνηση για βιωματική εμπειρία κάνει το Netflix και δίνει το στίγμα για την στρατηγική ανάπτυξης της στο επόμενο διάστημα εξελίσσοντας τον συγκεκριμένο τομέα, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις που αναδύονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο και εξόχως ανταγωνιστικό περιβάλλον των συνδρομητικών ΟΤΤ υπηρεσιών.

Το Netflix, πρωτοπόρος εταιρεία ψυχαγωγίας διαρκούς ροής οπτικοακουστικού περιεχομένου εγκαινιάζει σήμερα (13/10) τη λειτουργία Pop Up καταστήματος με προϊόντα περιορισμένης έκδοσης δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές και συνδρομητές της υπηρεσία να περιηγηθούν στους κόσμους των αγαπημένων σειρών τους.

To κατάστημα του Netflix θα φιλοξενηθεί στο πολυκατάστημα The Grove, από τα πιο χαρακτηριστικά κτίρια του Λος Άντζελες, σε μια από τις πιο τουριστικές περιοχές της μεγαλούπολης.

Η OTT έχει φροντίσει ώστε οι επισκέπτες του καταστήματος να μπορούν να αποκτήσουν αντικείμενα από τα δημοφιλέστερα προγράμματά του, όπως τα «Stranger Things», «Bridgerton» και «Squid Game». Καθώς μάλιστα αυτά θα είναι σε περιορισμένη έκδοση αποκτούν και συλλεκτική αξία. Θα μπορούν επίσης να δουν από κοντά αντικείμενα ηρώων σειρών του Netflix όπως για παράδειγμα το πουκάμισο του Hellfire Club ή το φούτερ του Palace Arcade ή το βιβλίο Inside Bridgerton που θα κυκλοφορήσει σύντομα από τη δημιουργό της σειράς Σόντα Ράιμς.

Σε έναν χώρο σχεδόν 1.000τμ, με διάσημους χαρακτήρες του σε φυσικό μέγεθος και φωτογραφικούς θαλάμους, το νέο σχέδιο του Netflix θα επεκταθεί τον Δεκέμβριο σε δεύτερο όροφο, προσφέροντας εορταστικές προσφορές, αλλά και διαδραστικές και social-media-ready εμπειρίες.

«Έπειτα από την απίστευτη επιτυχία και τον ενθουσιασμό των φανς ανα τον κόσμο για τις καθηλωτικές εμπειρίες που προσφέρουμε, ήταν το πιο φυσικό επόμενο βήμα για να συνεχίσουμε την ανάπτυξή μας και να φέρουμε κοντά τις πιο αγαπημένες παραγωγές του Netflix με έναν απόλυτα καινούριο τρόπο», σχολίασε ο Γκρέγκ Λομπάρντο, επικεφαλής Βιωματικών Εμπειριών της πλατφόρμας οπτικοακουστικού περιεχομένου διαρκούς ροής.

Το νέο σχέδιο του Netflix, συνεχίζοντας στον δρόμο των live εμπειριών, εισάγει και το εμπορικό στοιχείο, καθώς η εταιρεία αναζητά νέες πηγές εσόδων, ύστερα και τη μείωση της συνδρομητικής της βάσης. Το κατάστημα έχει ελεύθερη είσοδο και θα παραμείνει σε λειτουργία μέχρι τις 6 Ιανουαρίου του ερχόμενου έτους.

Διαβάστε επίσης:

Μega: Οι περιπέτειες του Παπακαλιάτη ως «Maestro» αρχίζουν απόψε (Photos/Video)

ΑΝΤ1: Ο Γιάννης Παπαχρήστου νέος επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του ομίλου στην Ελλάδα

Η Τρίτη είχε τηλεθέαση… Δευτέρας

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΚΥΡΙΑΚΗ 05.05.2024 11:46