Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Αύξηση 12,97% σημείωσε στο διάστημα Ιανουαρίου – Νοεμβρίου ο διαφημιστικός χρόνος στο ραδιόφωνο, σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2021.
Ο συνολικός διαφημιστικός ραδιοφωνικός χρόνος ανήλθε σε 142.914.133 δευτερόλεπτα, με την Αθήνα να καταγράφει αύξηση 16,63%, τη Θεσσαλονίκη 11,23% και την Περιφέρεια 11,39%, σύμφωνα με την Spot Monitor που παρατηρεί και καταγράφει την διαφημιστική κινητικότητα στα FM.
Η κατηγορία τρόφιμα – ποτά παραμένει στην κορυφή της επένδυσης στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες διασκέδαση και εξοπλισμός οικοδομής.
Σε επίπεδο εμπορικών κατηγοριών, το top 3 καταλαμβάνουν σταθερά αλυσίδες σουπερμάρκετ, με την ΑΒ Βασιλόπουλος να καταλαμβάνει τον περισσότερο διαφημιστικό χρόνο πανελλαδικά, ακολουθούμενη από τη Lidl και τη Μασούτης.
Διαβάστε επίσης:
Στην ΕΡΤ όλα συνεχίζονται, τίποτα δεν «κόβεται»
Τηλεθέαση ΠΣΚ: «Μία σου και μία μου» μεταξύ Μουντιάλ και «Η γη της ελιάς»
Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.
Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.