search
ΣΑΒΒΑΤΟ 11.05.2024 15:59
MENU CLOSE

Μια εβδομάδα διαρκεί η μεγαλύτερη διαφήμιση παγκοσμίως και είναι ήδη στον «αέρα»

02.06.2023 10:22
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ 1

Διαφημιστικό σποτ διάρκειας 168 ωρών αποτελεί από χθες τη μεγαλύτερη σε διάρκεια διαφήμιση προϊόντος στον κόσμο.

Αφορά παρασκευή προϊόντος ζυθοποιϊας της Αγγλίας και δημιουργήθηκε για να δείξει όλα τα στάδια διαδικασίας παραγωγής του ποτού.

Πρόκειται για αναψυκτικό το οποίο παρασκευάζεται από βότανα της αγγλικής εταιρείας Fentimans και το σκεπτικό είναι ανάλογο ενός άλλου αναψυκτικού της φίρμας το οποίο κυκλοφόρησε στο εμπόριο με τον διακριτό τίτλο «Waiting for Godot» (οι θεατρόφιλοι λογικά καταλαβένετε το δίχως άλλο- «Περιμένοντας τον Γκοντό»).

Στη νέα διαφήμιση, πάρα πολύ μεγάλου μήκους ταινία συνολικής διάρκειας επτά ημέρων, πρωταγωνιστής είναι ο αρχιπαρασκευαστής της εταιρείας, ο οποίος παρακολουθεί υπομονετικά στις εξοχές της επαρχίας Νορθάμπερλαντ, περιοχή η οποία συνδέεται με την προέλευση του προϊόντος- ρόζ λεμονάδα-, την παραγωγή του νέου αναψυκτικού σε όλα τα στάδια εξελικτικής διαδικασίας.

Ο αρχιπαρασκευαστής για να «γεμίσει» το χρόνο του ασχολείται με διάφορες δραστηριότητες, όπως ζογκλερικά κόλπα, παίζει μόνος του σκάκι, μαθαίνει να κάνει περιστροφή πιάτων, κάνει μαθήματα εκμάθησης βουλγάρικης γλώσσας- νύξη στο περίφημο βουλγαρικό ροδέλαιο το οποίο είναι εκ των συστατικών στην Rose Lemonade, το νέο αναψυκτικό-, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Με τις 168 ώρες διάρκεια η ταινία καταρρίπτει το ρεκορ των 154 ωρών που είχε δημιουργήσει η Old Spice το 2018.

Η μεγαλύτερη διαφήμιση που έγινε ποτέ έχει ως στόχο να γιορτάσει τη μοναδική βοτανική διαδικασία παρασκευής της Fentimans, η οποία διαρκεί τουλάχιστον επτά ημέρες. «Μια αργή διαδικασία που είναι απαραίτητη για τη δημιουργία του απαράμιλλου ξεχωριστού βάθους γεύσης της μάρκας», αναφέρει η φίρμα.

«Η διαδικασία βοτανικής ζυθοποίησης επτά ημερών είναι αυτή που δίνει στα ποτά μας το ξεχωριστό και πολύπλοκο βάθος της γεύσης τους, το οποίο γνωρίζουν και αγαπούν οι καταναλωτές μας. Ποιος θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για να δώσουμε ζωή σε αυτή την αργή διαδικασία, από να την προβάλλουμε για επτά ημέρες στον κόσμο», ανέφερε η Τζέιν Άντριους, εμπορική διευθύντρια της Fentimans. «Εκτιμούμε ότι δεν είναι όλοι τόσο υπομονετικοί όσο οι ζυθοποιοί μας, έτσι προσθέσαμε κάποιες μικρές εκπλήξεις και έναν διαγωνισμό για να «σπάσουν» αυτές οι επτά ημέρες», προσθέτει η ίδια.

Η διαφήμιση βρίσκεται σε εξέλιξη, άρχισε την 1η Ιουνίου και θα ολοκληρωθεί στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.

Διαβάστε επίσης:

Μικρή Γοργόνα: Το IMDB αλλάζει το σύστημα αξιολόγησης λόγω ρατσιστικών σχολίων

Τηλεθέαση: Στην κορυφή ξανά ο «Σασμός» – Ο «Εκατομμυριούχος» o μεγάλος κερδισμένος της Τετάρτης

Εύα Αντωνοπούλου: Η ανάρτησή της για την αποχώρησή της από τον ΣΚΑΪ

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΣΑΒΒΑΤΟ 11.05.2024 15:57