search
ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 06:46
MENU CLOSE

Ούζο Βαρβαγιάννη: Rebranding και επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ στη μονάδα παραγωγής στο Πλωμάρι (Photos)

20.06.2023 11:35
oyzo new

Σε μία σημαντική επένδυση ύψους 1,5 εκατ. ευρώ για την επέκταση της μονάδας παραγωγής που διαθέτει στο Πλωμάρι Λέσβου προχώρησε η Ποτοποιία Βαρβαγιάννη.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Βαρβαγιάννη έναν εκ των τριών διαχειριστών η επένδυση έχει να κάνει με την κάλυψη μελλοντικών αναγκών της εταιρείας καθώς η παραγωγική δυνατότητα της υφιστάμενης μονάδας καλύπτει τις παραγγελίες που υπάρχουν σήμερα.  

Πρόκειται για επένδυση η οποία έχει ενταχθεί στον αναπτυξιακό νόμο και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία καθώς οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στο προσεχές φθινόπωρο.

Σε ότι αφορά τις οικονομικές επιδόσεις η εταιρεία κατόρθωσε μέσα στο 2022 να ανακάμψει από την κρίση του κορωνοϊού, η οποία μείωσε κατά 70% τις πωλήσεις της, και να επανέλθει στα επίπεδα του τζίρου του 2019, δηλαδή περίπου στα 4,5 εκατ. ευρώ.

Από αυτές τις πωλήσεις περίπου το 70% πραγματοποιείται σε εστιατόρια, μπαρ κλπ και το 30% στα σούπερ μάρκετ.

Επίσης το 25% των πωλήσεων πραγματοποιείται στο εξωτερικό σε συνολικά 22 χώρες με ισχυρότερη παρουσία εκεί που υπάρχουν Έλληνες όπως για παράδειγμα στη Γερμανία, την Αυστραλία, τις ΗΠΑ και τη Νότιο Αφρική.

Σε ότι αφορά τις τιμές των προϊόντων ο κ. Βαρβαγιάννης ανέφερε ότι η εκτίναξη του κόστους παραγωγής κυρίως των φιαλών αλλά και στα μεταφορικά ανάγκασε την εταιρεία να προχωρήσει σε δύο ανατιμήσεις 8% και 8,5% στις 31 Δεκεμβρίου 2021 και 31 Μαρτίου φέτος αντίστοιχα, κάτι που είχε να πράξει από το μακρινό 2014.

Όπως ανέφερε ο ίδιος το μικρό μπουκάλι των 200 ml, άγγιξε τα 0,45 ευρώ, ενώ πριν από δύο χρόνια η τιμή του ήταν 0,28 ευρώ ενώ το μεγάλο γυάλινο μπουκάλι, χωρητικότητας 700 ml, από τα 0,68 ευρώ ανέρχεται πλέον στα 0,87 ευρώ.

Όλα αυτά ειπώθηκαν στο περιθώριο εκδήλωσης για την των ανανεωμένων ετικετών των προϊόντων καλωσορίζοντας μια νέα εποχή, η οποία ταυτίζεται με την επιδίωξή της για την εντονότερη παρουσία της στη εγχώρια και στη διεθνή αγορά.

Όπως τόνισε ο Γιάννης Βαρβαγιάννης: «Το Ούζο Βαρβαγιάννη εισέρχεται σε μια νέα εποχή. Ανανεώσαμε τις ετικέτες των προϊόντων μας και υιοθετούμε μια νέα ταυτότητα, με στόχο την καθιέρωση του ούζου ως μια κυρίαρχη επιλογή καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.

Η ανοδική πορεία μας, από το 1860 μέχρι και σήμερα, σε αγορές εντός κι εκτός συνόρων, υπαγορεύει τη δέσμευσή μας στις αρχές της αδιαπραγμάτευτης ποιότητας και της καινοτομίας.

Στρατηγικός μας στόχος για το επόμενο διάστημα είναι η περαιτέρω διεύρυνση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας και η διαφοροποίησή μας από τον ανταγωνισμό».

Διαβάστε επίσης

Κωτσόβολος: Βάζει πωλητήριο ο Όμιλος Currys

Κόκκαλης: Οι ασφαλέστερες επενδύσεις στην Ελλάδα είναι σε ακίνητα – Το πλάνο στη νέα εποχή της Ιντρακόμ

Sky Express: Οι «υψηλές πτήσεις» του 2023 εκπέμπουν θετικά μηνύματα για τον Τουρισμό

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 06:45