search
ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 13:40
MENU CLOSE

«Χτύπημα» από την Πάρις Χίλτον στο Χ – Η εταιρεία της αποσύρει τις διαφημίσεις από την πλατφόρμα

22.11.2023 20:05
Paris Hilton

Η εταιρεία πολυμέσων και ψυχαγωγίας της Πάρις Χίλτον, 11:11 Media, απέσυρε τη διαφημιστική της καμπάνια από το X του Έλον Μασκ, μόλις ένα μήνα μετά την ανακοίνωση αποκλειστικής συνεργασίας με την πλατφόρμα, γεγονός που την καθιστά την τελευταία εταιρεία που σταματά τις διαφημιστικές δαπάνες στον ιστότοπο που ήταν παλαιότερα γνωστός ως Twitter, λόγω ανησυχιών για αντισημιτισμό και περιεχόμενο υπέρ του ναζισμού.

«Η 11:11 Media πήρε την απόφαση να αποσύρει αμέσως την εκστρατεία από την πλατφόρμα», δήλωσε στο CNN την Τρίτη ο Μπρους Γκερς, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.

Η απόφαση της εταιρείας της Χίλτον να σταματήσει τη διαφήμισή της είναι ένα πλήγμα για το X και την διευθύνουσα σύμβουλο της πλατφόρμας, Λίντα Γιακαρίνο, η οποία ανακοίνωσε μια σημαντική διαφημιστική συνεργασία με τη Χίλτον μόλις τον περασμένο μήνα. 

Η συμφωνία, η οποία  προβλήθηκε από τη Γιακαρίνο ως μια μακροπρόθεσμη, «επίσημη συνεργασία» μεταξύ Χίλτον, 11:11 Media και X, είχε ως στόχο να δημιουργήσει «ένα σημείο εκκίνησης για νέες πρωτοβουλίες σε βίντεο και ζωντανά βίντεο, ζωντανό εμπόριο, Spaces και τόσα άλλα.» Η συμφωνία καθιέρωσε επίσης μια συμφωνία κατανομής εσόδων μεταξύ των μερών.

Η Γιακαρίνο, πρώην διευθύντρια διαφήμισης της NBCUniversal που έχει επιφορτιστεί να προσελκύει τους επιφυλακτικούς διαφημιστές πίσω στο X μετά την ταραχώδη ηγεσία του Μασκ, ανακήρυξε τη Χίλτον «βασίλισσα της ποπ κουλτούρας» και περιέγραψε τη συνεργασία ως «μια νέα εποχή» που θα είχε έδρα αποκλειστικά στο X.

Ένας εκπρόσωπος της Χίλτον αρνήθηκε να σχολιάσει εάν η αναστολή της διαφημιστικής καμπάνιας της 11:11 σήμαινε επίσης το τέλος της συνεργασίας της Χίλτον με το X.

Η Χίλτον παραμένει ενεργή στην πλατφόρμα μέσω του προσωπικού της λογαριασμού, @ParisHilton, όπου έχει συγκεντρώσει 16,6 εκατομμύρια followers.

Η απόφαση της 11:11 Media να αποσύρει τη διαφημιστική της καμπάνια από το X έρχεται τη στιγμή που διαδοχικά η μια μετά την άλλη επώνυμες φίρμες διακόπτουν τις διαφημιστικές τους δαπάνες στο X, λόγω ανησυχιών για φιλοναζιστικό περιεχόμενο και τον εναγκαλισμό του Μασκ με μια αντισημιτικές θεωρίες συνωμοσίας στην πλατφόρμα.

Η IBM διέκοψε τη διαφημιστική της δαπάνη στο X την Πέμπτη, αφού μια αναφορά από την εταιρεία παρακολούθησης των μέσων ενημέρωσης Media Matters έδειξε ότι η διαφήμισή της προβλήθηκε παράλληλα με φιλοναζιστικό περιεχόμενο στο X.

Άλλες μεγάλες επωνυμίες, όπως η Disney και η Paramount, ακολούθησαν το παράδειγμά της την Παρασκευή, αλλά δεν διευκρίνισαν το σκεπτικό για την απόσυρση των διαφημιστικών δαπανών τους από το X.

Διαβάστε επίσης:

Σούζαν Σάραντον, Μελίσα Μπαρρέρα: «Παράπλευρες απώλειες» στον πόλεμο της Γάζας

Εξήντα χρόνια από τη δολοφονία Κένεντι – «Ήρωας πολέμου και πολιτικός που σημάδεψε την αμερικανική ιστορία»

Το «πρώτο φως»: Η Γη έλαβε μήνυμα με λέιζερ από 10 εκατ. μίλια μακριά και δεν ήταν από εξωγήινους

google_news_icon

Ακολουθήστε το topontiki.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το topontiki.gr σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά υβριστικά σχόλια και διαφημίσεις. Οι χρήστες που παραβιάζουν τους κανόνες συμπεριφοράς θα αποκλείονται. Τα σχόλια απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των αναγνωστών.

ΠΕΜΠΤΗ 09.05.2024 13:40